کد خبر : 1936774 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:20 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

با اعلام تیم پزشکی میلان

دوری طولانی‌مدت هافبک میلان تایید شد

اسماعیل بن‌ناصر به دلیل مصدومیت زانوی راست باید جراحی شود و به این ترتیب سه تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

دوری طولانی‌مدت هافبک میلان تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان درحالی‌که در انتظار ریکاوری لیائو برای بازی برگشت مقابل اینتر است، به طور قطعی اسماعیل بن‌ناصر را برای ادامه فصل و چند ماه آینده از دست داد.

1874028

میلان شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان اینتر بود و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها دو گل زودهنگام از رقیب همشهری دریافت کردند که کار را برای آنها سخت کرد و شرایط بازی هم به شکلی پیش نرفت که کمکی به این تیم برای جبران این دو گل کرده باشد. بن ناصر که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در طول این فصل بوده در همان دقایق ابتدایی و درحالی‌که تنها 18 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، به‌شدت دچار مصدومیت شد و نتوانست کار را ادامه دهد.

در بیانیه تیم پزشکی باشگاه میلان آمده است: «آزمایشات نشان دادند که بن‌ناصر از ناحیه زانوی راست مصدوم شده و باید تحت جراحی قرار بگیرد.»
طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بن ناصر با این جراحی، سه تا چهار ماه دور از میادین خواهد ماند و اردوی پیش فصل تیمش را نیز از دست خواهد داد. به این ترتیب میلان حتی در هفته‌های ابتدایی فصل بعد نیز نمی‌تواند روی این هافبک ارزشمند حساب کند.

دیدگاه‌ها