کد خبر : 1936801 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 18:39 | 34.5K بازدید | 30 دیدگاه

پایان صبر یونایتد: خرید دروازه‌بان برای کنار گذاشتن دخیا

منچستریونایتد همچنان خواهان یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ است تا جای داوید دخیا را در این تیم بگیرد.

پایان صبر یونایتد: خرید دروازه‌بان برای کنار گذاشتن دخیا

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ پیش از این نیز دروازه‌بان تیم ملی سوییس را می‌خواستند و به نظر می‌رسد همچنان او را زیر نظر دارند. زومر در فصل نقل و انتقالات زمستانی در حالی به بایرن پیوست که هشت سال و نیم در مونشن گلادباخ بازی کرده بود.

البته بایرن تنها در صورتی به این دروازه‌بان 34 ساله اجازه جدایی خواهد داد که مانوئل نویر مصدومیت را پشت سر بگذارد و به عنوان شماره یک به تمرین تیم برگردد. در حقیقت، بین باشگاه و زومر یک توافق شفاهی وجود داد که در صورت برگشتن نویر و تصاحب پست شماره یک توسط او، زومر اجازه داشته باشد از مونیخ برود.

با این حال، یونایتد تنها در صورتی می‌تواند زومر را بگیرد که به او ضمانت دهد 

در ترکیب اصلی تیم خواهد بود. گفته می‌شود داوید دخیا با یونایتد به توافق رسیده تا قراردادش را با این تیم تمدید کند و مدت بیشتری در اولدترافورد بماند. البته دروازه‌بان اسپانیایی در قرارداد جدیدش کمتر از 350 هزار پوند در هفته که اکنون می‌گیرد، دستمزد دریافت خواهد کرد.

1874082

دخیا با وجود رکوردهایی که شکسته، همچنان در یونایتد مرتکب اشتباهاتی می‌شود که تاوان سنگینی برای تیم به دنبال دارد. اریک تن‌هاخ، مربی تیم، به دروازه‌بان جدیدی نیاز دارد که دخیا را به رقابت وادارد و او را به سطح بالاتری ببرد. البته معلوم نیست زومر حاضر باشد روانه تیمی شود که حضور در ترکیب ثابت آن قطعی نیست.

در حالی که یورو در پیش است، زومر نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند و شاهد باشد رقبایش، گرگور کوبل در دورتموند و یوناس اوملین در گلادباخ در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند. اصلا دلیل جدایی او از بایرن همین است.

دیدگاه‌ها