کد خبر : 1936809 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 19:21 | 19.3K بازدید | 23 دیدگاه

به مناسبت 31 ساله شدن دروازه‌بان بلژیکی

سر به سر گذاشتن رئالی‌ها با کورتوا برای تبریک تولد

لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، برای تبریک تولد هم‌تیمی‌اش، تیبو کورتوا، تصویری منتشر کرد که او را در کنار یک زرافه نشان می‌دهد. مارکو آسنسیو هم به این شوخی واسکز با کورتوا پیوست.

سر به سر گذاشتن رئالی‌ها با کورتوا برای تبریک تولد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا جو این تیم مثبت به نظر می‌رسد. این را می‌‌توان از شوخی‌‌هایی که امروز دو بازیکن رئال با دروازه‌بان این تیم به مناسبت تولد او کردند متوجه شد.

تیبو کورتوا امروز 31 ساله شد. دروازه‌بان بلژیکی رئال بهترین روزهای فوتبالی‌اش را تجربه می‌کند و عده زیادی از کارشناسان او را بهترین گلر حال حاضر دنیا می‌دانند. این ستاره بلژیکی در مادرید راضی و خوشحال است و تبریک تولد او توسط دو ستاره رئال نشان می‌دهد که او با بازیکنان تیمش هم رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمی دارد.

امروز به مناسبت تولد تیبو کورتوا چندین نفر از بازیکنان رئال برای تبریک به او از شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند. اما یک نفر از آنها ایده جالبی داشت و شوخی جالبی با کورتوا کرد. لوکاس واسکز، مدافع رئال، که رابطه شخصی صمیمانه‌ای با کورتوا دارد، تصویری در اینستاگرام منتشر کرد که او را در کنار پسرش نشان می‌داد و البته اصل شوخی به حضور یک زرافه در این تصویر برمی‌گشت. او در کنار این عکس خطاب به دروازه‌بان رئال نوشت: "تبریک به تیبو".

1874096

کمی بعد یک بازیکن دیگر رئال مادرید، مارکو آسنسیو، هم شوخی واسکز را تکرار کرد و با انتشار تصویری از خودش در کنار یک زرافه نشان داد او هم با دروازه‌بان بلژیکی رابطه‌ای صمیمی دارد.

1874097

دیدگاه‌ها