کد خبر : 1936816 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 20:20 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

حسرت مهاجم اول لورکوزن: لعنت به مصدومیت بدموقع

پاتریک شیک، مهاجم اول لورکوزن، امشب به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تیم سابقش رم به میدان برود.

حسرت مهاجم اول لورکوزن: لعنت به مصدومیت بدموقع

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امشب بایر لورکوزن و رم در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، در نشست خبری خود اعلام کرد تنها مصدوم تیمش برای این بازی کریم‌بالعربی است و بقیه بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت. اما آلونسو یک ستاره تیمش را از قلم انداخت: پاتریک شیک که امشب نمی‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود.

این مهاجم ملی‌پوش اهل جمهوری چک هفته پیش تایید کرد که به دلیل مشکلاتی که در ناحیه کشاله ران دارد تا پایان فصل قادر به بازی برای لورکوزن نخواهد بود. روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید شیک خیلی دوست داشت امشب در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل تیم سابقش رم بازی کند و به همین خاطر است که مصدومیت بدموقع برای او بیش از پیش ناراحت‌کننده شده است.

1874109

جالوروسی در سال 2018 شیک را با قراردادی 42 میلیون یورویی از جنوا به خدمت گرفت. او اما به لایپزیش قرض داده شد اما در سال 2021 رودی فولر که گفته بود شیک را بازیکن مورد علاقه‌اش می‌داند او را به بایر لورکوزن برگرداند.

پاتریک شیک که در سال 2022 جایزه بهترین فوتبالیست سال جمهوری چک را به دست آورده این روزها در پایتخت این کشور، پراگ، برای پشت سر گذاشتن مصدومیت تلاش می‌کند. او به بیلد گفت سخت در تلاش است تا برای فصل جدید بتواند با آمادگی کامل در خدمت لورکوزن باشد.

رودی فولر، پدرخوانده باشگاه لورکوزن، در آستانه بازی امشب به غیبت پاتریک شیک اشاره کرد و به بیلد گفت: "ما در هر بازی جای خالی پاتریک را احساس می‌کنیم و باید نبودش را تاب بیاوریم. تصور کنید او فصل گذشته در بوندس‌لیگا برای ما 24 گل به ثمر رساند. دو گل بیشتر از هالند. البته ما روحیه‌مان را خراب نمی‌کنیم چون بدون او هم می‌توانیم گل بزنیم."

دیدگاه‌ها