کد خبر : 1936836 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:48 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: الریاضی بهتر از ما بازی کرد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از آماده نشدن سالن خانگی این تیم برای میزبانی فینال سوپر لیگ غرب آسیا انتقاد کرد.

حاتمی: الریاضی بهتر از ما بازی کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در رابطه با باخت مقابل الریاضی گفت: شاهد بازی بسیار سطح بالایی بودیم. الریاضی تیم بسیار خوبی بود و بهتر از ما کار کردند که پیروزی حقشان بود. اشتباهات و مشکلاتی در تیم داشتیم که باید جبران شود.

حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی تیم خود امیدوار است؟ توضیح داد: هر بازی یک شانس مجدد است هرچند که کار سختی داریم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان همه تلاش خود را انجام دادند. برای بازی بعد بهتر ظاهر می‌شویم.

او با اشاره به فشردگی بازی‌های سوپر لیگ ایران و غرب آسیا باهم، تصریح کرد: درخواست کردیم بازی به تعویق بیفتد ولی قبول نکردند. کار برای بچه‌های ما خیلی سخت است. شهرستانی‌ها برای بازگشت به خانه باید اول به تهران بیایند و از اینجا به خانه بروند که خسته کننده است. کار برای ما بسیار سخت است و امیدوارم بازی بعد آماده‌تر ظاهر شویم.

سرمربی شهرداری گرگان گفت: بازیکنان تیم ما زحمت زیادی کشیدند و تیم بسیار خوبی داریم‌. از قدرت الریاضی غافل نشوید. نشان دادند بازیکنان بسیار خوبی دارند که در نتیجه تاثیرگذار هستند. ما امروز هشتاد و خورده‌ای شوت زدیم که تنها حدودا ۳۰ تا گل شد که آمار خوبی نیست.

او ادامه داد: ما در بازی دو بار حریف را گرفتیم ولی حریف قدرتمندی داشتیم. در کوارتر چهارم شوت‌های ما خوب به سبد نشست و مساوی شدیم اما فشار زیاد است و کمی بهتر از ما خودشان را در آخر بازی کنترل کردند که نتیجه عوض شد.

حاتمی درباره آماده نشدن سالن خانگی شهرداری گرگان برای این مسابقات نیز گفت: من فکر می‌کنم می‌شد این کار را کنیم. باید شهرستانی‌ها قدر این شانس را بدانند. در حال حاضر نام گرگان در سراسر خاورمیانه و خلیج فارس مطرح است چون تیم‌ها یکدیگر را می‌شناسند. الان اسم گرگان مطرح است و شهرستان‌ها باید از شانس و فرصت خود استفاده کنند. حق گرگان بیشتر از این‌ها بود. اگر بازی در گرگان بود مشکلات امشب پیش نمی‌آمد.

دیدگاه‌ها