کد خبر : 1936837 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:48 | 19K بازدید | 22 دیدگاه

کابوس برای یان زومر: نویر در تمرین بایرن (عکس)

حضور مانوئل نویر در ویدیویی که از تمرین اخیر بایرن مونیخ منتشر شده نشان می‌دهد که او مصدومیت را پشت سر گذاشته و برای بازگشت آماده است.

کابوس برای یان زومر: نویر در تمرین بایرن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر که بعد از حادثه‌ای در جریان اسکی کردن در کوه‌های آلپ مصدوم شد و به مدت شش ماه از میادین دور بود در ویدیویی که از تمرین اخیر تیمش منتشر شده در حال تمرین دیده می‌شود.

مانوئل نویر بعد از حذف زودهنگام تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی قطر در حال گذراندن تعطیلات بود که در حین اسکی دچار حادثه شد. مصدومیت او بدترین خبر ممکن برای بایرن مونیخ بود که دروازه‌بان اولش را شش ماه در اختیار نداشت.

1874160

بایرن مونیخ برای جبران غیبت نویر در ماه ژانویه یان زومر را به خدمت گرفت. مانوئل نویر بارها به هواداران قول داده بود که پیش از پایان فصل جاری مصدومیت را پشت سر گذاشته و برخواهد گشت. روزنامه بیلد می‌گوید نویر تمایل دارد در چند بازی پایانی فصل بار دیگر در دروازه بایرن بایستد و سپس برای شروع قوی در فصل جدید آماده شود.

1874162
1874163

در روزهای گذشته اسکای اسپورتس آلمان اعلام کرد توماس توخل و مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در یکی از اولین تصمیم‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که نیازی به یان زومر نخواهند داشت و فصل آینده با بازگشت مانوئل نویر از او به عنوان سنگربان اول استفاده خواهند کرد. بر همین اساس تصمیم گرفته شده که زومر با شروع تابستان واگذار شود.

دیدگاه‌ها