کد خبر : 1936841 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:58 | 23.2K بازدید | 8 دیدگاه

آرسنال ناامید شد: سالیبا و زینچنکو برنمی‌گردند

سایت اتلتیک می‌گوید ویلیام سالیبا و اولکساندر زینچنکو دو بازیکن مصدوم این تیم تا پایان فصل به ترکیب این تیم برنخواهند گشت.

آرسنال ناامید شد: سالیبا و زینچنکو برنمی‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، ویلیام سالیبا و اولکساندر زینچنکو، دو مدافعی بودند که در فصل جاری نقش مهمی در سازمان دفاعی تیم میکل آرتتا بازی کردند. این دو مدتی است به دلیل مصدومیت در خدمت تیم نیستند ولی توپچی‌ها امیدوار بودند در بازی‌های مهم پایان فصل آنها را در اختیار داشته باشند.

اما سایت اتلتیک در گزارشی مدعی شد سالیبا و زینچنکو فصل را از دست داده‌اند و بازگشت آنها در مسابقات باقی‌مانده غیرممکن است. این بدترین خبر ممکن در آستانه چند بازی حیاتی آخر فصل برای آرسنال و آرتتا به حساب می‌آید.

1874172

سالیبا از ماه مارس به دلیل مشکل از ناحیه کمر قادر به همراهی آرسنال نیست. زینچنکو هم از مصدومیت ساق پا رنج می‌برد و مدتی است در ترکیب حضور نداشته است.

آرتتا به احتمال زیاد برای پر کردن جای خالی زینچنکو در دفاع چپ برای بازی‌های باقی‌مانده فصل از کیه‌ران تیرنی استفاده خواهد کرد. او به عنوان دفاع وسط متمایل به چپ هم از جیکوب کیویور استفاده کرده و بعید است به راب هولدینگ میدان بدهد.

1874173

آرسنال که تا چند هفته پیش بخت اول قهرمانی به حساب می‌آمد حالا پشت سر منچسترسیتی از شانس کمتری برخوردار است. در حالی که تیم پپ گواردیولا یک بازی کمتر از آرسنال انجام داده ولی با یک امتیاز بیشتر از توپچی‌ها صدرنشین است. آرسنال از شش مسابقه اخیر خود تنها دو پیروزی به دست آورده و خبر از دست دادن دو مدافع می‌تواند ضربه بزرگی به امیدهای تیم آرتتا بزند. 

دیدگاه‌ها