کد خبر : 1936845 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 05:00 | 26K بازدید | 12 دیدگاه

نقشه راه سرمربی سابق برای تاریخ‌سازی

راز صعود فلسطین از گروه ایران فاش شد

سرمربی سابق تیم ملی فلسطین گفت که آنها برای صعود از گروه نیاز به کسب چهار امتیاز دارند.

راز صعود فلسطین از گروه ایران فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، وضعیت قرعه کشی جام ملت‌های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست و درباره نحوه صعود به دور بعدی صحبت کرد.

قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر، روز گذشته برگزار شد و تیم ملی فلسطین را با تیم‌های ایران، امارات و هنگ کنگ در گروه سوم قرار داد.

الحسن در گفت‌وگو با وب سایت کووورة گفت: فرصت خوبی برای فلسطین در راه صعود از مرحله گروهی جام ملت‌ها مهیا شده است، به شرط آنکه آنها هنگ کنگ را شکست دهند و با امارات مساوی کنند.

1874181

وی افزود: تیم ملی ایران نه تنها کاندیدای صدرنشینی در گروه خود است، بلکه برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها تلاش می‌کند و یک مدعی قدرتمند است.

وی خاطرنشان کرد: سیستم مسابقات بدین صورت است که تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی دور بعد می‌شوند و چهار تیم برتری که سوم شوند نیز می‌توانند به مرحله بعد راه پیدا کنند. این مکانیزم به تیم ملی فلسطین کمک می‌کند تا به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فلسطین نسبت به گذشته تجربه بیشتری کسب کرده است و فوتبال فلسطین از سال 2015 پیشرفت زیادی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کادر فنی می‌خواهم برنامه‌ای متناسب با تیم ملی طراحی کنند تا بازیکنان پیش از شروع مسابقات، به سطح خوبی برسند. باید با تیم‌های قدرتمند بازی دوستانه برگزار کنیم و فدراسیون فلسطین در این زمینه کوتاهی نکند.

دیدگاه‌ها