کد خبر : 1936848 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 22:49 | 58.5K بازدید | 44 دیدگاه

دیبو مارتینز در پایان فصل از استون ویلا جدا می‌شود

دوئل چلسی و یونایتد برای بهترین دروازه‌بان جهان

منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دوئل چلسی و یونایتد برای بهترین دروازه‌بان جهان

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون ویلا با وجود این که تا ژوئن 2027 با این تیم قرارداد دارد، احتمالا تابستان امسال راهی تیم جدیدی خواهد شد.

TyC Sports با اعلام خبر فوق از رقابت دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی برای به خدمت گرفتن مارتینز خبر داد. این در حالی است که تاتنهام هم نیم نگاهی به جذب دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین دارد.

هر 3 باشگاهی که نامشان در این گزارش ذکر شده به دنبال دروازه‌بان جدید هستند. قرارداد داوید دخیا با یونایتد تمام شده و عملکرد پرنوسان او شیاطین سرخ را نسبت به ادامه همکاری مردد کرده است. چلسی هم از عملکرد کپا آریسابالاگا رضایت کافی ندارد و انتظار می‌رود هوگو لوریس پس از 11 سال در پایان این فصل تاتنهام را ترک کند.

1874184

به این ترتیب رقابت داغی بین باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری برای جذب مارتینز وجود دارد. او با درخشش در جام جهانی 2022 به یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر دنیا تبدیل شده است و نقشی مهم در قهرمانی تیم ملی کشورش در قطر داشت. البته خیلی از هواداران فوتبال بیشتر او را با حاشیه‌های در حین و بعد از جام جهانی به خاطر می‌آورند.

مارتینز اسفند سال گذشته به خاطر درخشش در جام جهانی جایزه بهترین دروازه‌بان مراسم دبست را به خود اختصاص داد. او در جام جهانی نیز جایزه دستکش طلایی را دریافت کرده بود.

دیدگاه‌ها