کد خبر : 1936854 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 23:14 | 13.4K بازدید | 9 دیدگاه

آدانی با فحش مورد استقبال قرار گرفت

حمله هواداران یووه به دشمن آلگری در آلیانز

هواداران یوونتوس پیش از بازی با سویا حسابی از خجالت دنیله آدانی، یکی از بزرگ‌ترین منتقدان مکس آلگری درآمدند.

حمله هواداران یووه به دشمن آلگری در آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بیانکونری پیش از بازی امشب مقابل سویا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دنیله آدانی، مدافع سابق فیورنتینا و برشا، را با شعارهای توهین آمیز خود مورد حمله قرار دادند.

دیدار تیم‌های یوونتوس و سویا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانز شهر تورین آغاز شد و یکی از مهم‌ترین حواشی آن موضع‌گیری هواداران میزبان علیه یکی از بزرگ‌ترین منتقدان مکس آلگری بود.

آدانی که برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشت با شعارهای توهین آمیز هواداران یوونتوس مواجه شد که از او با با الفاظی بسیار رکیک و غیرقابل انتشار استقبال کردند.

1874195

آدانی یکی از منتقدان سرسخت سبک بازی آلگری به حساب می‌آید. مدافع سابق سری آ، که یکی از میهمانان ثابت برنامه «بوبو تی وی» به میزبانی کریستین ویری، ستاره سابق ایتالیایی است، در سال 2018 زمانی که برای اسکای اسپورت ایتالیا کار می‌کرد با آلگری دچار مشکل شد و مشاجره‌های معروفی با او داشته است.

او طی این سال‌ها موضع خود را نسبت به سرمربی یوونتوس تغییر نداده و از زمان بازگشت آلگری به آلیانز از سال 2021 به انتقاد از این مربی ادامه داده است. مسئولان باشگاه یوونتوس زمانی که متوجه شعارهای تند علیه آدانی شدند تلاش کردند تا هواداران را آرام کرده و آنها را مجاب به پایان اعتراضاتشان کنند.

دیدگاه‌ها