کد خبر : 1936858 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 23:31 | 10.1K بازدید | 7 دیدگاه

گل تیکی تاکای سویا در آلیانز (عکس)

سویا روی یک کار تیمی زیبا موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد تا مزد برتری خود در نیمه اول را بگیرد.

گل تیکی تاکای سویا در آلیانز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در ورزشگاه آلیانز به مصاف سویا رفت. نیمه اول این دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برتری 1-0 میهمان به پایان رسید. شاگردان خوزه لوئیس مندیلیبار بدون توجه به جو ورزشگاه با ارائه فوتبالی تهاجمی و زیبا بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما تلاش آنها فقط یک بار روی ضربه یوسف النصیری نتیجه داد تا برنده راهی رختکن شوند.

ویدئو: 300391

آنها در طول 45 دقیقه 12 شوت به سمت دروازه یووه زدند. این در حالی است که شاگردان مکس آلگری فقط 3 شوت به دروازه داشتند. اگر درخشش وویژیک شزنی نبود قطعا بیانکونری با شکستی سنگین‌تر نیمه اول را به پایان می‌رساند اما این دروازه‌بان لهستانی فقط در دقیقه ۲۶ تسلیم شد.

این گل روی یک کار تیمی بسیار زیبا و سریع به ثمر رسید. در دقیقه 26 بازی بود که بازیکنان سویا در زمین خودی صاحب توپ شده و پس از رد و بدل کردن 6 پاس توپ خود را صاحب یک موقعیت بسیار خوب کردند؛ موقعیتی که به پاس زمینی لوکاس اوکامپوس و بغل پای منجر به گل یوسف النصیری ختم شد.

1874199
حرکت تیکی تاکای بازیکنان سویا که در عرض ۱۰ ثانیه آنها از حالت دفاع به حمله تبدیل کرده و به گل اول رساند.

ستاره مراکشی سویا با یک بغل پا توپ را از کنار بدن شزنی وارد دروازه یوونتوس کرد تا همچنان ستاره تیمش در مراحل حساس لیگ اروپا به حساب بیاید. او 2 گل از 3 گل تیمش در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچستریونایتد را هم به ثمر رسانده بود.

1874200

دیدگاه‌ها