کد خبر : 1936861 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 00:18 | 27.9K بازدید | 14 دیدگاه

بووه قفل دروازه لورکوزن را باز کرد

پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس)

بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.

پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو برای حضور در دیدار پایانی لیگ اروپا باید از سد بایر لورکوزن بگذرند. آنها دیدار رفت خود مقابل نماینده آلمان را امشب در ورزشگاه المپیکو برگزار کردند و در حالی که در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بودند سرانجام در هجدهمین دقیقه از نیمه دوم قفل دروازه لورکوزن را باز کردند.

ویدئو: 300397

زننده این گل یک چهره جوان کمتر شناخته شده بود. ادواردو بووه، هافبک 20 ساله رم در دقیقه 6۳ بازی امشب موقعیتی را به گل تبدیل کرد که خودش آن را شروع کرده بود.

او که طی 18 بازی خود در این فصل از سری آ تنها یک گل زده بود، امشب با تصمیم ژوزه مورینیو در ترکیب اصلی رم مقابل لورکوزن قرار گرفت و با یک گل بسیار مهم پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد؛ این اولین گل بووه طی سومین بازی او در لیگ اروپا بود.

1874204

هافبک رم بعد از یک استارت سریع توپ را به تامی آبراهام رساند که داخل محوطه جریمه حریف پشت به دروازه حضور داشت. مهاجم رم با یک چرخش سریع شوت خود را زد که با واکنش لوکاس هرادسکی مواجه شد؛ بووه که بعد از پاس به آبراهام وارد محوطه شده بود روی ریباند این ضربه توانست دروازه لوکوزن را باز کرده و نتیجه را 1-0 کند.

1874206

بعد از گل بووه ورزشگاه المپیک رم از شادی تا مرض انفجار پیش رفت و این بازیکن جوان در حالی که سر از پا نمی‌شناخت همراه با آبراهام جشن گل خود را برگزار کرد.

دیدگاه‌ها