کد خبر : 1936870 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 01:19 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

نجات یووه در غیرممکن‌ترین زمان ممکن

بزرگ‌ترین فرار هفته در تورین (عکس)

فدریکو گاتی، مدافع جوان یوونتوس در آخرین ثانیه‌های بازی تیمش را از شکست خانگی مقابل سویا نجات داد.

بزرگ‌ترین فرار هفته در تورین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و سویا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 1-1 رسیدند. شاگردان مکس آلگری تا آخرین لحظات این دیدار خانگی با یک گل از سویا عقب بودند تا اینکه فدریکو گاتی در دقیقه ۷+90 گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد.

ویدئو: 300403

یوونتوس خوش شانس بود که با درخشش وویژیک شزنی تنها یک بار دروازه‌اش در نیمه اول باز شد. این تیم در 20 دقیقه باقی مانده نیمه اول (بعد از دریافت گل) و 45 دقیقه نیمه دوم در جبران گل خورده ناکام بود تا اینکه ثانیه‌هایی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان همکاری دو یار تعویضی به نجات میزبان از شکست منجر شد.

دنیل زیبرت، داور این دیدار، 6 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفته بود و تلاش یووه در این دقایق هم نتیجه‌ای به همراه نداشت تا اینکه درست ثانیه‌هایی پیش از پایان کار یک ضربه کرنر برای این تیم به دست آمد.

روی این ارسال کرنر پل پوگبا، آخرین تعویضی یووه با ضربه سر توپ را به تیر مخالف فرستاد تا فدریکو گاتی، یکی دیگر از تعویضی‌های این تیم با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه سویا کند؛ مدافع 24 ساله یوونتوس برای گل کردن این توپ یک پرش بلند انجام داد و در حالی که یاسین بونو روی پاس هوشمندانه پوگبا کاملا از صحنه محو شده بود با ضربه سر توپ را به تور دروازه چسباند.

1874231

این دومین گل فصل مدافع ایتالیایی یوونتوس بود. او که طی 18 بازی سری آ هیچ گلی برای تیمش نزده، پیش از این در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ نیز تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. او امشب نیز در حالی تک گل تیمش را زد که مهاجمان سرشناس یووه فرصت‌های گلزنی بسیار بهتری را از دست دادند.

1874230

دیدگاه‌ها