کد خبر : 1936873 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 01:39 | 57.7K بازدید | 12 دیدگاه

مورینیو: حتی من هم از کار هواداران رم جا خوردم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی خانگی مقابل لورکوزن به ستایش شاگردانش پرداخته و آنها را شایسته احترام دانست.

مورینیو: حتی من هم از کار هواداران رم جا خوردم

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن را با پیروزی 1-0 به پایان رساند. ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی‌ها، در پایان این دیدار گفت: "این برد را مدیون شاگردانم هستم. آنها ذهنیت، انگیزه و همدلی با هواداران را همراه با احساس مسئولیت بالا در دستور کار خود قرار دادند و با همه وجود تلاش کردند تا دوستداران رم را خوشحال کنند."

هواداران رم در این دیدار برای تیم مورینیو سنگ تمام گذاشتند. آنها علاوه بر تشویق تیم در طول 90 دقیقه، پیش از شروع بازی نیز با تجمع مقابل ورزشگاه المپیکو استقبالی باشکوه از بازیکنان رم به عمل آوردند. مورینیو با احساس خرسندی از چنین شرایطی گفت: "در مسیر ورزشگاه با حمایت بی‌نظیر هوادارانمان مواجه شدیم که لحظات فوق العاده‌ای را رقم زد. حتی یکی مثل من که تجربه زیادی دارد از این حمایت پرشور جا خورده بود."

1874236

به عقیده سرمربی رم پیروزی 1-0 مقابل حریف سرسختی چون بایرلورکوزن قابل توجه است: "امروز بازی آسانی نداشتیم و از نظر ذهنی روز سختی را پشت سر گذاشتیم. حفظ تمرکز در کل بازی و کسب پیروزی مقابل تیمی مثل لورکوزن کار بسیار سختی است. شاگردانم عملکرد بسیار خوبی، به ویژه در نیمه اول این دیدار، داشتند."

ادواردو بووه، بازیکن 21 ساله تیم جوانان رم زننده تک گل تیم مورینیو در این بازی بود. این اولین گل اروپایی بووه بود که با توجه به بحران مصدومیت در تیم به ترکیب اصلی راه یافته است. مورینیو در مورد درخشش این بازیکن گفت: "والدین بووه شایسته احترام هستند نه من. او بسیار مودب و باهوش است و مثل یک بازیکن 30 ساله حرفه‌ای رفتار می‌کند. او فصل گذشته فرصت بازی خیلی کمی پیدا می‌کرد اما امسال 30 دقیقه یا حتی بیشتر را تجربه کرد و در چند بازی نیز فیکس بازی کرده است. او به خوبی توانسته احساسات خود را در این بازی‌های بزرگ کنترل کند. این وظیفه من است که به رشد بازیکنان جوان کمک کنم اما این را هم می‌دانم که برای رشد یک بازیکن باید یک خانواده فوق العاده هم پشت او باشد."

1874237

مورینیو در مورد استفاده از وینالدوم و دیبالا در دقایق پایانی گفت: "برای من و همه هواداران رم ترس از مصدومیت بازیکنان در حالی که نیاز به آنها داریم سخت است. تصمیم سختی بود، اما خوشبختانه آنها چند دقیقه بازی کردند و فکر می‌کنم مشکل خاصی هم وجود نداشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم این دو بازیکن می‌توانند در بازی روز پنج‌شنبه دقایق بیشتری بازی کنند یا خیر."

دیدگاه‌ها