کد خبر : 1936880 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 09:00 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

رشید و پیام برای این کلین‌شیت همه کار می‌کنند

رقبای سابق در جنگ نابرابر غروب جمعه! (عکس)

یکی از تقابل های جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر میان پیام نیازمند و سپاهان با رشید مظاهری رخ خواهد داد.

رقبای سابق در جنگ نابرابر غروب جمعه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دروازه‌بان سابق تیم ملی که نیم فصل در کنار یکدیگر در سپاهان حضور داشتند، حالا در هفته بیست و نهم لیگ روبه روی یکدیگر می‌ایستند. رشید مظاهری و پیام نیازمند به عنوان دو دروازه‌بان باتجربه در مسابقه پیکان و سپاهان نقش مهمی در تیم‌های خود ایفا خواهند کرد.

بی‌شک رشید با کوله باری از تجربه ناشی از حضور در اردوهای تیم ملی، استقلال، تراکتور و سپاهان در ترکیب پیکان انگیزه زیادی مقابل تیم سابق خود دارد. او که نیم فصل اول لیگ را در سپاهان گذراند، با اضافه شدن پیام نیازمند شرایط سختی را در این تیم سپری کرد و در نهایت هم اصفهان را به مقصد تهران و حضور در پیکان ترک کرد.

1874253
رشید اگرچه سعی کرد اعتماد مورایس را به دست بیاورد اما رابطه آنها خوب نبود و در نهایت گلر باتجربه سپاهان را به مقصد پیکان ترک کرد.

رشید از زمانی که به پیکان آمده توانسته بار دیگر توانایی خود را نشان بدهد و در بین بهترین گلرهای فصل قرار بگیرد. او در 12 مسابقه‌ای که در لیگ برتر برای پیکان به میدان رفته، 6 بار کلین‌شیت کرده که با توجه به شرایط پیکان آمار مناسبی برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود. او یک بار هم در سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود و حالا با 7 کلین‌شیت به کار خود ادامه می‌دهد.

دروازه‌بان باتجربه پیکان که هفته پیش مقابل پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و با پنالتی دروازه‌اش باز شد، حالا با انگیزه زیاد به اصفهان رفته و در ورزشگاه نقش جهان این بار روبه روی سپاهان خواهد ایستاد.

1874255

از سوی دیگر پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش طلایی پوشان، هم انگیزه زیادی برای این بازی دارد. او برای ثبت چهاردهمین کلین‌شیت فصل خود تلاش می‌کند و در عین حال شاهد رقابت جذابی میان نیازمند و مظاهری خواهیم بود.

این دو گلر که در اردوهای تیم ملی نیز با هم حضور داشتند، حالا در تیم ملی شرایط متفاوتی دارند. نیازمند یکی از پایه ثابت‌های اردوهای تیم ملی است و رشید که در گذشته شرایط مشابهی داشت، حالا با عملکرد خوب خود نشان داده می‌تواند در آینده بار دیگر پیراهن تیم ملی ایران را به دست بیاورد. البته که سپاهان و پیکان از نظر بودجه و داشتن ستاره‌ها هرگز با هم قابل مقایسه نیستند و رقابت پیام و رشید در یک جنگ تقریبا نابرابر اتفاق خواهد افتاد.

1874254

دیدگاه‌ها