کد خبر : 1936887 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 09:20 | 9.3K بازدید | 34 دیدگاه

برونو فرناندز: حق ماست که به لیگ قهرمانان صعود کنیم

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید این تیم شایستگی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را دارد.

برونو فرناندز: حق ماست که به لیگ قهرمانان صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ابتدای فصل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و حتی تا مقطعی در کورس قهرمانی هم حضور داشت، اما افت بد موقع باعث شد که شرایط تغییر کند.

عملکرد پر فراز و نشیب این تیم در چند هفته اخیر باعث شده که بسیاری مدعی شوند که شیاطین سرخ دچار خستگی شدید در پایان فصل هستند و ممکن است جایگاهشان را در جدول رده‌بندی از دست بدهند و نتوانند به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کنند.

با این حال، فرناندز که این فصل هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت معتقد است که تیمش این توانایی و شایستگی را دارد که فصل را در جمع چهار تیم صدر جدول به پایان ببرد. 

1805534

این ستاره پرتغالی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «این باشگاه باید در آن جایگاه باشد. و من فکر می‌کنم این بازیکنان هم شایستگی این را دارند که آنجا باشند. این تیم این فصل کار بسیار بزرگی انجام داد، زمانی که هیچکس فکر نمی‌کرد که یونایتد بتواند برای حضور در جمع چهار تیم صدر جدول تلاش کند. 

در ابتدای فصل هیچکس حاضر نبود تیم ما را حتی در بین شش تیم صدر جدول جای دهد. ما می‌دانستیم که می‌توانیم حتی در جایگاه بالاتری هم قرار بگیریم. و خیلی زود این باشگاه برای دستاوردهای بزرگ‌تری تلاش و رقابت خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها