کد خبر : 1936912 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 10:59 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

دوستی جذاب مورینیو و آلونسو: از دیدنت خوشحالم!

ژوزه مورینیو و ژابی آلونسو شب گذشته در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دوستی و رابطه خوب آنها همچنان کاملا مشهود بود.

دوستی جذاب مورینیو و آلونسو: از دیدنت خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، رم و بایرلورکوزن شب گذشته در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 0-1 به سود جالوروسی به پایان رسید.

مورینیو و آلونسو در این بازی بار دیگر با یکدیگر ملاقات کردند. این دو نفر پیش از این در رئال مادرید با هم کار کرده بودند و در آن زمان این ستاره اسپانیایی به عنوان بازیکن تحت هدایت آقای خاص به میدان می‌رفت. 

آلونسو پیش از شروع این بازی منتظر مورینیو ماند تا بار دیگر او را ببیند و به خوش و بش با او مشغول شود و پس از بازی هم هر دو با نهایت خوشحالی از دیدار دوباره با هم حرف زدند. 

1874288

مورینیو در این باره به خبرنگاران گفت: «دیدن او برایم بسیار هیجان‌انگیز بود. بازی کردن برابر استانکوویچ، برابر ژاوی، برابر موتا بسیار جالب است. پسرهایی که بازیکنان من بودند و حالا مربی شده‌اند. من فرزندان آنها را وقتی دو یا سه ساله بودند دیده بودم و حالا آنها 15 ساله هستند. من پرسیدم واقعا 15؟ اما این واقعا جذاب است.»

سرمربی بایرلورکوزن هم در این باره به خبرنگاران گفت: «ما همدیگر را مدتی طولانی ندیدیم. او مربی من بود و حالا من هم مربی هستم و احساس متفاوتی داریم. من رابطه بسیار خوبی با او دارم و از دیدن دوباره‌اش خیلی خوشحال شدم. ما پیش از بازی هم حرف زده بودیم.»

دیدگاه‌ها