کد خبر : 1936938 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: از بازی خوب تیمم عصبانی می‌شوم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از بازی خوب بازیکنانش عصبانی می‌شود، چون نشان می‌دهد شرایط می‌توانست چقدر متفاوت باشد.

کلوپ: از بازی خوب تیمم عصبانی می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دوشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف لسترسیتی برود. 

کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و اظهارات جالبی را درباره عملکرد بازیکنانش، بازی حساس برابر لسترسیتی و همچنین شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده مطرح کرد. 

دیدار برابر لسترسیتی: «در اولین فصل حضورم در لیگ برتر انگلیس، لستر قهرمان شد که داستانی بسیار خاص بود. حالا این داستان کاملا متفاوت است و آنها در رقابت برای فرار از سقوط هستند. این نبردی واقعی خواهد بود. آنها به تمام امتیازاتی که بتوانند آنها را بگیرند نیاز دارند. من انتظار یک بازی بسیار سخت را می‌کشم.»

مصدومان لیورپول: «نه، آنها در تمرینات تیمی حاضر نیستند. فیرمینو بسیار نزدیک است، اما اینطور نیست که این هفته بتواند بازی کند و شاید در تمرینات تیمی پس از بازی برابر لستر حاضر شود. نبی کیتا هم همین‌طور.»

خریدهای جدید: «وقتی با بازیکنی حرف می‌زنم، اگر اجازه این کار را داشته باشم که به ندرت رخ می‌دهد، می‌توانم بفهمم که آیا مشتاق هست یا نه، چون ما به احتمال زیاد در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور نداریم و آنها این را می‌دانند. این چیزی است که ما تضمینی برای آن در فصل آینده ندارد، اما همه چیز مثل سابق است. ما باشگاه جذابی هستیم. هنوز لیورپول هستیم و برای بسیاری از بازیکنان بسیار جذاب هستیم. من نگرانی‌ای از این نظر ندارم. البته که بدون لیگ قهرمانان کار دشوار است.»

1874343

بهبود عملکرد تیم: «ما سعی کردیم شانسی برای آغاز خوب به خودمان بدهیم. این هوایی تازه برای همه ما بود. اصول اساسی همچنان پابرجا ماند. ما می‌خواهیم بازی را به شکل متفاوتی کنترل کنیم. وقتی شما فصل بدی دارید که تیم در مقطعی از آن خیلی خوب کار کرده، صادقانه بسیار عصبانی می‌شود! این عملکردهای خوب نشان می‌دهد که شرایط می‌توانست چطور پیش برود. به همین دلیل مهم است که زود شروع کنیم.»

رکورد صلاح در برابر رکورد هالند: «رکورد صلاح قرار نیست نادیده گرفته شود. حداقل از طرف ما هواداران لیورپول اینطور نخواهد بود. او همیشه بازیکنی بزرگ خواهد بود. صلاح هنوز چند سال خوب دیگر پیش رو دارد و آمارهایش هنوز هم رو به بهبود و پیشرفت است.»

بازی خارج از خانه: «ما بسیار بد بازی کردیم. این ربطی به خارج از خانه بودن ندارد. رکورد ما هنوز هم درخشان نیست. ما این بحث را چند سال پیش داشتیم. متوجه شدیم که شرایط آنقدر هم سخت نیست. تفاوتی وجود دارد و ما باید برای آن آماده باشیم.»

کسب سهمیه لیگ قهرمانان: «ما به ندرت به دیدار برابر بارسا اشاره می‌کنیم، اما افرادی که درگیر این بازی بودند همیشه آن را به یاد دارند. وقتی معجزه‌ رخ بدهد، ما در همان حوالی هستیم. اما همه چیز در دست ماست. حالا ما باید برنده شویم اما پیروزی به این معنا نیست که چیزی تغییر خواهد کرد. چند هفته پیش اصلا تصور کسب سهمیه هم نداشتم.»

دیدگاه‌ها