کد خبر : 1936942 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 13:32 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

با قدرت و بدون استرس بازی می‌کنیم؛

پیام تارتار به لیگ برتر در مورد شایعات عجیب

بازی امروز اگرچه برای ذوب‌آهن تشریفاتی است، اما سبزها نهایت تلاش خود برای پیروزی را خواهند کرد.

پیام تارتار به لیگ برتر در مورد شایعات عجیب

به گزارش "ورزش سه"، ملوان و ذوب‌آهن امروز دیدارهای تعیین‌کننده و مهمی را برابر مس کرمان و صنعت نفت آبادان خواهند داشت و به نوعی سرنوشت لیگ برتر را رقم خواهند زد. این در حالی است که این دو تیم در میانه جدول قرار دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند و نه امیدوار به سهمیه آسیایی هستند.

با این حال تیم مهدی تارتار که با کسب 34 امتیاز عملکرد خوبی در لیگ بیست و دوم داشته و توانسته رتبه تک رقمی فصل گذشته را حفظ کند، انگیزه‌های خاص خود را برای این دیدار خواهد داشت. آنها چهار امتیاز با دو تیم بالای جدول فاصله دارند و امیدوارند با کسب شش امتیاز باقی‌مانده، به نیمه بالای جدول اضافه شوند.

البته گاندوها در این بازی مسعود ابراهیم‌زاده، سعید باقرپسند، حبیب فرعباسی و سامان نریمان‌جهان را در اختیار نخواهند داشت، اما غیبت این 4 بازیکن تاثیرگذار باعث نخواهد شد که صنعت نفت کار آسانی پیش روی خود داشته باشد و ذوب‌آهن که هفته گذشته فولاد را شکست داد، این بار بدون توجه به شایعات به سوی پیروزی حرکت خواهد کرد.

1874351
ذوب‌آهن همچون هفته گذشته حبیب فرعباسی را در اختیار نخواهد داشت و با حضور دروازه‌بان دوم به مصاف حریف خود می‌رود.

کسب امتیازات پایان فصل اگرچه شاید به زعم طرفداران برای تیم‌های میانه جدولی مهم نباشد، اما حتی یک امتیاز بیشتر هم می‌تواند موقعیت بازیکنان و مربیان برای فصل آینده را بهتر کند و همچنین جایگاه باشگاه را هم تحت تاثیر قرار بدهد و به همین دلیل باید منتظر یک رقابت واقعی در استادیوم تختی آبادان ماند.

مهدی تارتار فصل گذشته نیز در همین موقعیت قرار داشت، اما تیم او با جنگندگی در برابر فجرسپاسی قرار گرفت و با وجود نیاز شدید فجر به پیروزی، این تیم را در شیراز شکست داد تا به نوعی سقوط این تیم را رقم بزند.

1874352
سامان نریمان‌جهان جدیدترین مصدوم ذوب‌آهن است که شرایط مبهمی برای بازی صنعت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها