کد خبر : 1936944 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 13:40 | 5.4K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانس بودیم که برنده نشدیم

کار یوونتوس را در زمین خودمان تمام می‌کنیم

خسوس ناواس معتقد است حق سویا در بازی برابر یوونتوس پیروزی بود و اطمینان داد که در بازی برگشت کار صعود به فینال را یکسره خواهند کرد.

کار یوونتوس را در زمین خودمان تمام می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا بین یوونتوس و سویا در آلیانز تورین با تساوی 1-1 خاتمه یافت و باید دید هفته بعد در بازی برگشت کدام تیم فینالیست خواهد شد. در این بازی ابتدا سویا پیش افتاد، ولی یوونتوس با گل ثانیه‌های پایانی گاتی بازی را به تساوی کشاند. یوونتوس زمانی به گل رسید که وقت اضافه نیز تمام شده بود و بازیکنان و کادر فنی سویا به این قضیه معترض بودند.

1874354

خسوس ناواس، کاپیتان سویا، در این رابطه گفت :«پس از بازی فوق‌العاده‌ای که انجام دادیم و آن نمایش عالی، دریافت گل تساوی در ثانیه‌های پایانی واقعا دردناک بود. نمی‌دانم وقت تمام شده بود یا نه ولی حق ما پیروزی بود. امیدوارم تصمیم داور برای ادامه بازی تا آن دقیقه درست باشد. جدی و منسجم بازی کردیم و هنوز یک بازی برگشت داریم و تلاش می‌کنیم در سانچس پیسخوان کار را تمام کنیم. باید آرام باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم.»

1874353

ناواس ادامه داد: «نیمه نهایی لیگ اروپا تحت هر شرایطی دشوار است؛ به خصوص که حریفتان یوونتوس هم باشد، ولی هدف ما فقط و فقط پیروزی بود. هر کاری کردیم تا برنده شویم ولی بدشانس بودیم. تیم را بسیار باانگیزه و مشتاق می‌بینم و با همین باور و اطمینان، مطمئنم راهی فینال می‌شویم.»

دیدگاه‌ها