کد خبر : 1936947 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45 | 9.8K بازدید | 11 دیدگاه

اوزیل: دوست دارم بایرن قهرمان شود، نه دورتموند!

مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ این فصل هم جام قهرمانی بوندسلیگا را به خانه ببرد.

اوزیل: دوست دارم بایرن قهرمان شود، نه دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 
این در حالی است که عملکرد پر فراز و نشیب این تیم، خصوصا پس از اخراج یولیان ناگلزمان و حضور توماس توخل روی نیمکت، باعث شده که بسیاری همچنان به قهرمانی دورتموند امیدوار باشند. 

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که قهرمانی دورتموند نه فقط برای این باشگاه، بلکه برای تمامی فوتبال آلمان اتفاق خوبی است و به سلطه بایرن بر فوتبال این کشور پایان خواهد داد. 

1853680

با این حال، اوزیل ضمن تایید این واقعیت همچنان نمی‌تواند از علاقه خودش به بایرن چشم‌پوشی کند و امیدوار است که این تیم بتواند این فصل هم جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. 

این ستاره سابق فوتبال آلمان در این باره به WAZ گفت: «هرچند این اتفاق بسیار خوبی برای بوندسلیگا خواهد بود که قهرمانی به غیر از بایرن داشته باشد، اما نه! من باید همچنان به رگ و ریشه آبی خودم وفادار و پایبند بمانم.»

بایرن مونیخ این هفته در خانه به مصاف شالکه خواهد رفت و دورتموند هم میزبان بروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود. 

دیدگاه‌ها