کد خبر : 1936966 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 16.4K بازدید | 16 دیدگاه

او فردا از ابتدا بازی می‌کند

گالتیه: مسی یک قهرمانی دیگر می‌خواهد

مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.

گالتیه: مسی یک قهرمانی دیگر می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که پس از سفر تبلیغاتی خود به عربستان سعودی یک روز پس از شکست برابر لوریان (1-3)، دو هفته از حضور در تمرینات پی اس جی محروم شده بود و البته پس از عذرخواهی رسمی بخشیده شد، فردا به ترکیب اصلی تیم پاریسی باز خواهد گشت. کریستوف گالتیه، سرمربی PSG، امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود این را تایید کرد.

1874382

گالتیه که در نشست خبری بازی با آژاکسیو شرکت کرده بود، گفت: «بله، لئو فردا در ترکیب ثابت خواهد بود. بدیهی است که من به محض بازگشت لئو با او صحبت کردم تا ببینم او در چه وضعیت روحی‌ای قرار دارد. من مسی را بسیار آرام دیدم. او برای حضور در بازی فردا و تلاش برای کسب یک قهرمانی دیگر باانگیزه است. چهار بازی دیگر تا پایان فصل فاصله داریم و باید زودتر قهرمانی را مسجل کنیم.»

1874383

گالتیه در مورد محرومیت مسی گفت: «در مورد محرومیت لئو همان‌طور که هفته گذشته گفتم، دوست ندارم اظهار نظر ‌کنم. از سوی دیگر، ما با کمال میل از بازگشت لئو استقبال کردیم. او در طول هفته با میل و اراده زیادی تمرین کرده و مشتاق حضور در ترکیب تیم است.»

لازم به ذکر است که در صورت موفقیت برابر آژاکسیو، پاریس می‌تواند گامی بلند به سمت یازدهمین عنوان قهرمانی لیگ فرانسه بردارد، در حالی که باشگاه پایتخت، 6 امتیاز با لانس رده دومی فاصله دارد.

دیدگاه‌ها