کد خبر : 1936971 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 15:50 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

هالند، امری و نونز

اعلام بهترین‌های ماه آوریل لیگ برتر انگلیس (عکس)

ارلینگ هالند و اونای امری بهترین بازیکن و بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند و گل متئوس نونز (ولورهمپتون) به چلسی نیز گل ماه معرفی شد.

اعلام بهترین‌های ماه آوریل لیگ برتر انگلیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام لیگ برتر انگلیس، هالند بالاتر از رقبای خود عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل را از آن خود کرد. ستاره نروژی در ماه آوریل، گل‌های تعیین‌کننده‌ای برای تیمش به ثمر رساند. 

1874391

هالند بازی برابر لیورپول را به علت مصدومیت از دست داد، اما در پیروزی مقابل ساوتهمپتون، لسترسیتی، آرسنال و فولام نقشی بسیار موثر داشت و در تمام این مسابقات توانست در گلزنی مشارکت کند. او دو گل به ساوتهمپتون و لستر زد و یک گل نیز وارد دروازه فولام و آرسنال کرد. هالند در بازی برابر آرسنال دو پاس گل نیز داد؛ 6 گل و دو پاس گل در آوریل.

1874392

اونای امری، مربی اسپانیایی استون ویلا، هم پس از اینکه تیمش موفق به کسب پنج برد در ماه آوریل شد، به عنوان بهترین مربی برگزیده شد. او بالاتر از پپ گواردیولا، روی هاجسون، ادی هاو و گری اونیل، این عنوان را کسب کرد. استون ویلا زیر نظر اونای امری در بازی‌های ماه آوریل لیگ برتر انگلیس، پنج پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرد و به جمع 6 تیم برتر لیگ راه پیدا کرد.

1874390
متئوس نونز، بازیکن ولورهمپتون، زننده بهترین گل ماه آوریل لیگ برتر
ویدئو: 277243

دیدگاه‌ها