کد خبر : 1936973 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 16:07 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش ستاره‌ای که یوونتوسی‌ها منتظرش بودند

رسانه‌های ایتالیایی عملکرد پل پوگبا را در تساوی یک-یک یووه با سویا ستودند و نوشتند او بالاخره همان بازیکنی می‌شود که یووه مشتاق برگرداندنش بود.

درخشش ستاره‌ای که یوونتوسی‌ها منتظرش بودند

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت به یوونتوس برای این بازیکن 30 ساله فرانسوی راحت نبوده است. مصدومیت زانو در اردوی پیش فصل آمریکا، او را خانه‌نشین کرد و به دلیل جراحی زانو حدود 40 بازی این فصل تیمش را از دست داد؛ اما کم‌کم دارد به روزهای اوج خود برمی‌گردد و در دو مسابقه اخیر در لیگ، از نیمکت به زمین رفته است.

پوگبا برابر سویا هم 20 دقیقه بازی کرد و پاس گل فدریکو گاتی را به این بازیکن داد تا یوونتوس در لحظات آخر مسابقه، کار را به تساوی بکشد و امیدوار پای به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا بگذارد.

1874397

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از نقش این بازیکن فرانسوی در جریان مسابقه راضی بود و نوشت او سرانجام آماده می‌شود تا بهترین بازی‌هایش را انجام دهد: «یک پشت پا، یک پاس گل برای گاتی با ضربه سر: او برگشته است.»

روزنامه توتو اسپورت، چاپ تورین، معتقد است این جور پاس گل‌ها دقیقا دلیلی است که یووه، پوگبا را برگردانده و تیتر زد: «اولین نشانه‌های اختاپوس».

کوریره دلو اسپورت هم بر توانایی‌های او که باعث تغییر جریان بازی می‌شود، تاکید کرد و نوشت: «مثل برگامو، او وارد زمین شد و به نفع تیم عمل کرد. این بار به گاتی پاس گل تساوی را داد.»

نمره روزنامه‌های ایتالیایی به پوگبا
گاتزتا دلو اسپورت: 6/5
توتو اسپورت: 6/5
کوریره دلو اسپورت: 6

دیدگاه‌ها