کد خبر : 1936997 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 17:26 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوری دوهفته‌ای کاپیتان یووه از میادین

یوونتوس تایید کرد که لئوناردو بونوچی در بازی با سویا مصدوم شده و به دلیل آسیب‌دیدگی ران پا حاشیه‌نشین خواهد بود.

دوری دوهفته‌ای کاپیتان یووه از میادین

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 36 ساله ایتالیایی در ترکیب ثابت یووه برای بازی نیمه نهایی لیگ اروپا برابر سویا قرار گرفت، اما در دقیقه 61 و درحالی‌که پایش را گرفته بود و در چهره‌اش معلوم بود که درد می‌کشد، از زمین بیرون رفت.

فدریکو گاتی جای بونوچی را در زمین گرفت و در دقیقه 97 گل تساوی بیانکونری را در نبردی پرتنش و حساس به ثمر رساند تا در آستانه بازی برگشت، همه چیز برابر باشد.

بونوچی پیش از این هم در این فصل مصدوم شده بود و در ماه‌های ژانویه و فوریه به دلیل آسیب‌دیدگی شش بازی پیاپی در سری A را از دست داده بود. حالا آزمایشات پزشکی روی پای مصدوم او انجام گرفته و نتایج نشان می‌دهد که به دلیل آسیب‌دیدگی ران پای چپ او حدود پانزده روز دور از میادین خواهد بود.

1874415

به این ترتیب، مدافع کهنه‌کار یووه نمی‌تواند در مسابقات حساس با کرمونزه، سویا و امپولی به میدان برود و احتمال دارد بازی کلیدی با میلان در بیست و هشتم می را نیز از دست بدهد.

با توجه به اینکه یووه در تلاش برای رسیدن به فینال لیگ اروپاست و از سوی دیگر، موقعیت این تیم در رده دوم جدول لیگ در خطر است و هنوز نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را قطعی کند، غیبت بونوچی ضربه بدی برای این تیم به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها