کد خبر : 1937010 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 20:00 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت و علی‌منصور در نزدیک‌ترین حالت ممکن

هوادار صفر - فولاد صفر: بی‌داستان‌ترین بازی هفته!

بازی تیم‌های فوتبال هوادار و فولاد به دور از هیاهوی صدر و قعر جدول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هوادار صفر - فولاد صفر: بی‌داستان‌ترین بازی هفته!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های نزدیک و تاکتیکی این هفته فوتبال ایران به دور از هیاهوی صدر و قعر جدول در ورزشگاه دستگردی تهران بین تیم‌های هوادار و فولاد خوزستان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در حالی که حضور منصوریان و الهامی روی نیمکت دو تیم و کنار زمین، هیجانات زیادی را به داخل زمین انتقال می‌داد و انتظار می‌رفت مسابقه‌ای پرافت و خیز پیش روی بیننده‌های آن باشد، در نهایت تلاش‌های دو تیم برای گلزنی بی‌نتیجه ماند.
1874549
در نیمه اول این مسابقه دو تیم عمکرد پایاپایی داشتند و هر دو تیم موقعیت‌های جدی‌ای نداشتند اما با شروع نیمه دوم، فولاد شرایط بهتری پیدا کرد و دو موقعیت مسلم گلزنی توسط پهلوان و انصاری به دست آوردند اما تک به تک‌های این تیم راهی به دروازه پیدا نکرد.

در نهایت تعویض‌های دو تیم هم تغییر خاصی در جریان بازی به وجود نیاورد تا کار در این بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

🏆بیست و دومین دوره لیگ برتر ، هفته بیست و نهم

 🏟 ورزشگاه دستگردی، جمعه 22 اردیبهشت 1402

👕گروه داوری: فرهاد امینی - امید افخمی - کوروش صارمی - غلامرضا ادیبی - ناظر ایرج نظری

1874550

هوادار هوادار

محمدرضا خالد آبادی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، صائب محبی (عزت پورقاز - 54)، مسعود شجاعی، مرتضی منصوری، بابک مرادی، سپهر روزی طلب (۶۵- داریوش شجاعیان)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی (حسین ابراهیمی - 54)، محمد جواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

فولاد فولاد

کریستوفر کنت، محمدامین حزباوی، محمد نژادمهدی، مجتبی نجاریان، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک (سینا مریدی - 90)، اشکان دژاگه، احسان پهلوان (سعید واسعی - 78)، علیرضا کوشکی  (مهدی شیری - 78)، ساسان انصاری

سرمربی: علیرضا منصوریان

1874551

🟨 کارت زرد 
علیرضا کوشکی دقیقه 32 - اشکان دژاگه دقیقه ۷۰ - محمد نژاد مهدی دقیقه ۸۰ فولاد

حسین ابراهیمی 88 هوادار

⏱ لحظات حساس:

دقیقه 23: نفوذ ساسان انصاری به محوطه جریمه تیم فوتبال هوادار روی پاس خوب اشکان دژاگه و شوت این بازیکن موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد، که در این صحنه فولادی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه 36: مصدومیت سپهر روزی طلب سبب توقف دوباره مسابقه شد. پس از این صحنه بازیکنان دو تیم برای دقایقی درگیر شدند و با وساطت داور کار خاتمه یافت.

دقیقه ۳۹: شوت بابک مرادی از پشت محوطه جریمه زده شد و پس از برخورد با مدافع فولاد به راحتی در اختیار کریستوفر کنت قرار گرفت.

1874548

دقیقه 47: شوت مرتضی منصوری مدافع راست پیش تاخته تیم فوتبال هوادار از کنار دروازه با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه ۵۲: احسان پهلوان پس از حرکت در عرض با پای چپ به توپ در محوطه جریمه هوادار ضربه زد که مهم‌ترین موقعیت بازی بود و چیزی نمانده بود تیم میزبان گل اول را دریافت کند.

دقیقه ۵۳: ساسان انصاری در موقعیت تک به تک با خالد آبادی سنگربان تیم فوتبال هوادار قرار گرفت ولی ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 76: شوت بوحمدان هافبک دفاعی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برخورد به مدافع هوادار به آرامی در اختیار خالد آبادی قرار گرفت.

📌اتفاق ویژه: 

ساکت الهامی و علیرضا منصوریان به عنوان دو سرمربی پرشور در لب خط در این بازی کوچک‌ترین تنشی با هم نداشتند و 90 دقیقه را به خوبی و خوشی پشت سر گذاشتند.

🔴 حاشیه:

*علیرضا منصوریان پیش از شروع مسابقه برخلاف روال معمول به عنوان سرمربی تیم میهمان به سمت نیمکت هوادار رفت و با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال هوادار ملاقاتی صمیمانه داشت.

1874547

*آرش افشین بازیکن سابق فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.

ویدئو: 300457

*در ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه تیم فوتبال فولاد خوزستان بهتر کار کرده و میزبان خود را تحت فشار قرار داده است.

*مصدومیت محمد آبشک هافبک دفاعی تیم فوتبال فولاد خوزستان باعث توقف مسابقه در دقیقه ۳۰ شده است.

*برخورد چهارمحالی و کریستوفر کنت سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان باعث توقف چند دقیقه‌ای در جریان مسابقه در اواخر نیمه اول بازی شد.

*در دقیقه 70 اشکان دژاگه پس از متوقف شدن پشت محوطه جریمه هوادار و اعلام خطا به سود تیم حریف از سوی داور, به شدت نسبت به این تصمیم معترض شد و با کارت زرد داور جریمه گردید

ویدئو: 300497

دیدگاه‌ها