کد خبر : 1937011 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 20:00 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

این تیم نای ایستادن نداشت؛

آلومینیوم 0 - نفت مسجدسلیمان 0: سقوط تلخ در مرکزی

نفت مسجدسلیمان با تساوی برابر آلومینیوم به لیگ آزادگان سقوط کرد.

آلومینیوم 0 - نفت مسجدسلیمان 0: سقوط تلخ در مرکزی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر شاگردان مهدی رحمتی میزبان نفت مسجدسلیمانی بودند که در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته و تنها در صورت پیروزی در این دیدار و عدم نتیجه‌گیری مس کرمان و صنعت نفت آبادان می‌توانست شانس خود را برای بقا حفظ کند.

تنها ۲۰ دقیقه از سوت آغاز این دیدار گذشته بود که محمدرضا آزادی در یک موقعیت ضد حمله پس از برخورد با امین هاشمی‌فرد سرنگون شد تا داور دست به جیب شود و بازیکن نفت را از زمین بازی اخراج کند تا شاگردان ابراهیم اشکش با یک یار کمتر به بازی ادامه بدهند.

تصمیم فرزاد منصوری، داور مسابقه، با اعتراض شدید ابراهیم اشکش و سایر نیمکت‌نشین‌های نفت همراه بود تا بازی برای دقایقی متوقف شود و در ادامه هم توپی وارد دروازه دو تیم نشد تا در نهایت نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند و در دقیقه ۵۸ جدی‌ترین موقعیت برای نفت مسجدسلیمان شکل گرفت که ضربه سر آریا برزگر با واکنش فوق‌العاده‌ حسین پورحمیدی مهار شد و در ادامه هم بازیکنان آلومینیوم صاحب چند موقعیت شدند که توپی از خط دروازه نفت عبور نکرد.

در دقیقه ۹۰+۴ آریا برزگر با دریافت کارت دوم از زمین بازی اخراج شد تا نفت در دقایق پایانی با ۹ بازیکن در زمین حضور داشته باشد و در همین دقایق هم رضا جبیره موفق شد دروازه نفت را باز کند، اما در این لحظه پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

🏆 هفته بیست و نهم لیگ برتر
🏟 ورزشگاه امام خمینی اراک/ تماشاگر: 500 نفر
👕 گروه داوری: فرزاد منصوری، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، مهدی جبرئیلی/ ناظر: حسین نجاتی

آلومینیوم ترکیب آلومینیوم:
حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسينی (۶۷- سيد مهران موسوی)، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور (۵۶- حسین مددی)، محمدرضا فلاحیان، امين جهان كهن (٧٦- بهرام گودرزی)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (۶۷- علیرضا نقی‌زاده) و محمدرضا آزادی (۵۶- رضا جبيره)
سرمربی: مهدی رحمتی

نفت مسجدسلیمان ترکیب نفت مسجدسلیمان:
سینا بختیاری‌نسب، امین هاشمی‌فرد، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی (٧٧- ميلاد شيخ سلیمانی)، عقیل کعبی، رضا یزدان‌دوست، سید محمد خرم‌الحسینی، اسماعيل بابايی (۶۲- رضا مغانلو)، رضا دهقانی، حسين گودرزی (۶۲- حسين شنانی) و آریا برزگر
سرمربی: ابراهیم اشکش

🟨 اخطارها:
نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان: آریا برزگر (2)(90+4) - عقیل کعبی (6) - اسماعیل بابایی (59) - سینا بختیاری نسب (۷۰)
آلومینیوم آلومینیوم: محمدرضا فلاحیان (۱۶) میلاد فخرالدینی (۵۲)

🟥 اخراج ها:
نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان: امین هاشمی فرد (20) - آریا برزگر (90+4)

1874456

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۲: در پی برخورد مدافع آلومینیوم و آریا برزگر، بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و مهاجم نفت را به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد.
دقيقه ۵: اشتباه حسين پورحميدی در دفع توپ باعث ایجاد موقعیت برای نفت مسجدسلیمان شد اما دروازه‌بان آلومینیوم اشتباه خودش را جبران كرد.
دقيقه ۷: شوت امين هاشمی‌فرد توسط حسين پورحميدی مهار شد.
دقیقه ۱۹: توپ ارسالی رضا دهقانی روی دروازه آلومینیوم توسط پورحمیدی برگشت داده شد و در شرایطی که بازیکنان نفت اعتقاد داشتند روی مهاجم این تیم خطای پنالتی رخ داده، داور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه ۲۰: محمدرضا آزادی در موقعیت ضدحمله صاحب توپ شد اما با خطای امین هاشمی‌فرد سرنگون شد تا بازیکن نفت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود.

1874458

دقيقه ۲۴: حركت انفرادی هانسل زاپاتا و شوت او پس از برخورد با مدافع حریف به كرنر رفت.
دقيقه ٣٣: پاس امين جهان كهن، محمود قائدرحمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در استفاده از این موقعیت موفق نبود.
دقيقه ٣۶: شوت محمود قائدرحمتی توسط سينا بختياری نسب مهار شد.
دقيقه ۴۱: شوت رضا دهقانی با اختلاف از بالای دورازه آلومينيوم به بيرون رفت.
دقيقه ۴۴: توپ ارسالی ميلادفخرالدينی روی ضربه ایستگاهی به وحید محمدزاده رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقيقه ۵۰: توپ ارسالی محمد مسلمی‌پور روی ضربه كرنر به وحيد محمدزاده رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه حریف به بيرون رفت.
دقيقه ۵۲: پاس در عمق امين جهان كهن، ميلاد فخرالدينی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد اما این بازیکن پس از برخورد با مدافع نفت سرنگون شد و در شرایطی که اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور دستور به ادامه بازی داد.
دقيقه ۵۸: سانتر رضا دهقانی، آريا برزگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و در شرایطی که ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه بود، توپ با واكنش فوق‌العاده‌ حسين پورحميدی برگشت داده شد.
دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت.
دقيقه ٧٠: سانتر زيبای ميلاد فخرالدينی، رضا جبيره را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن هم در استفاده از موقعیت‌ ناکام بود.
دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت.
دقیقه ۸۵: شوت عليرضا نقی‌زاده با اختلاف از بالای دروازه حریف به بيرون رفت.
دقيقه ۹۰+۵: شوت محمود قائدرحمتی توسط مدافع نفت مسجد سليمان برگشت داده شد.
دقيقه ٧+٩٠: شوت وحيد محمدزاده پس از برخورد با مدافع نفت مسجد سليمان به رضا جبیره رسيد و او دروازه نفت را باز كرد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

📌اتفاق ویژه:
اعضای نفت مسجدسلیمان که به دنبال حفظ آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر بودند، بیش از ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر برای پیروزی در این دیدار تلاش کردند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این تیم در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر به دسته پایین‌‌تر سقوط کند.

1874527

🔴 *حواشی:
* این دیدار با حضود نماینده ویژه فدراسیون و ناظر انضباطی برگزار می‌شود.
* فرزاد منصوری، داور بازی آلومینیوم - نفت، در طول 15 دقیقه سه کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد تا جدیت خود را به آنها ثابت کند.
* در شرایطی که اعضای تیم نفت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، داور دستور به ادامه بازی داد تا لحظاتی بعد مدافع تیم میهمان پس از برخورد با محمدرضا آزادی از زمین اخراج شود.

ویدئو: 300464

* اخراج امین هاشمی‌فرد اعتراض شدید کادر فنی نفت مسجدسلیمان را به همراه داشت باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود.
* اعتراضات شدید نیمکت‌نشینان نفت باعث شد تا یکی از اعضای کادر فنی این تیم با کارت زرد داور جریمه شود.

ویدئو: 300459

* در شرایطی که نفت برای حفظ شانس خود برای بقا نیاز به پیروزی برابر آلومینیوم دارد، حالا باید بیش از ۷۰ دقیقه ده نفره به بازی ادامه بدهد.
* سينا بختياری‌نسب در دقیقه ۳۶ مسابقه پس از برخورد با هانسل زاپاتا دچار مصدومیت شد تا با ورود تیم پزشکی به زمین، بازی برای دقایقی متوقف شود.
* درگیری بین نیمکت‌نشین‌های دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول منجر به جریمه ابراهیم اشکش با کارت زرد شد.
* پس از برخورد مدافع نفت مسجدسلیمان با میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه، بازیکن آلومینیوم که اعتقاد به پنالتی داشت به تصمیم داور اعتراض کرد و سپس برای لحظاتی با بازیکن حریف درگیر شد تا در نهایت با کارت زرد جریمه شود.
* شوت محمود قائدرحمتی در محوطه جریمه به مدافع حریف برخورد کرد و در شرایطی که بازیکنان آلومینیوم اعتقاد به خطای هند داشتند، داور باز هم دستور به ادامه بازی داد.
* در شرایطی که نفت مسجدسلیمان نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد، سینا بختیاری‌نسب، گلر این تیم، به دلیل وقت‌کشی با کارت زرد داور جریمه شد.
* اعتراضات پی در پی کادر فنی نفت مسجدسلیمان به تصمیمات داور در نهایت باعث شد دستیار ابراهیم اشکش در دقیقه ۸۴ با دریافت کارت قرمز از کنار زمین اخراج شود.
* آریا برزگر که در دقیقه ۲ مسابقه به دلیل شبیه‌سازی با کارت زرد داور جریمه شده بود، در دقیقه ۹۰+۴ باز هم به دلیل تمارض دریافت کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

دیدگاه‌ها