کد خبر : 1937014 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 17:58 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیتی که بازگشت واران را تلخ کرد

منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.

مصدومیتی که بازگشت واران را تلخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران حدود یک ماه گذشته را به دلیل مصدومیت برای تیمش منچستریونایتد به میدان نرفت. او در جریان دیدار تیمش با سویا در لیگ اروپا در روز 13 آوریل مصدوم شد و دیگر نتوانست برای شیاطین سرخ به میدان برود.

عدم حضور واران ضربه سنگینی به سازمان دفاعی منچستریونایتد بود، اما امروز خبر خوبی از طرف اریک تن‌هاخ به هواداران منچستریونایتد داده شد: رافائل واران به تمرین‌ها برگشته و آماده است تا بار دیگر برای تیمش بازی کند.

1874431

اما در کنار این خبر مثبت، سرمربی یونایتد خبر نگران‌کننده‌ای هم داشت. مارکوس رشفورد، گلزن اول یونایتد که در این فصل 29 گل برای تیمش به ثمر رسانده از ناحیه پا دچار مشکل شده و دست‌کم بازی فردای شیاطین سرخ مقابل ولورهمپتون را از دست داده است. یونایتدها از این می‌ترسند که رشفورد در بازی‌های بعدی پایان فصل که برای یونایتد حساسیت بالایی دارد هم نتواند به میدان برود.

1874432

درحالی‌که بازگشت واران قطعی شده دیگر مصدوم یونایتد، آلخاندرو گارناچو، هم برای بازگشت به ترکیب آماده شده است. این وینگر 18ساله که یونایتد مانع پیوستنش به تیم ملی جوانان آرژانتین برای حضور در جام جهانی زیر 20 سال شده است از روز 12 مارس به دلیل مصدومیت برای شیاطین سرخ بازی نکرده است.

1874433

دیدگاه‌ها