کد خبر : 1937020 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 18:35 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

قطر مطمئن است: ما را مالک منچستریونایتد بدانید

با وجود اخبار رسانه‌های انگلیسی درباره پیشتاز بودن سِر جیم راتکلیف در رقابت برای خرید منچستریونایتد، قطر اطمینان دارد که در نهایت موفق به خرید این باشگاه خواهد شد.

قطر مطمئن است: ما را مالک منچستریونایتد بدانید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته گزارش‌های متعددی در رسانه‌های انگلیس منتشر شد که مدعی بود در رقابت برای خرید باشگاه منچستریونایتد تغییراتی ایجاد شده و در حال حاضر جیم راتکلیف، ثروتمند انگلیسی، شانس بیشتری برای خرید این باشگاه دارد و قطری‌ها به عنوان رقیب او در این رقابت عقب افتاده‌اند.

اما امروز RMC Sport گزارش داد که بر خلاف این شایعات، کنسرسیوم قطری به ریاست شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، رئیس بانک اسلامی قطر، همچنان به خرید باشگاه منچستریونایتد اطمینان دارد و گزارش‌ها درباره پیشتاز بودن راتکلیف در رقابت با قطری‌ها ساختگی است.

1874448

ماجرای خرید منچستریونایتد در روزهای اخیر وارد فاز پایانی خود شده است. رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که پیشنهاد راتکلیف بیشتر از پیشنهاد قطر نظر مثبت مالکان فعلی، خانواده گلیزر، را جلب کرده است. سِر جیم راتکلیف به عنوان ثروتمندترین مرد بریتانیا پیش از این هم سرمایه‌گذاری‌های فوتبالی داشته و گروه تحت هدایت او، INEOS، مالکیت باشگاه نیس فرانسه و لوزان سوئیس را در اختیار دارد.

اما RMC Sport مدعی است از منابع نزدیک به مذاکرات دریافته که این خبرها اغراق‌شده است. این رسانه فرانسوی می‌گوید منابع نزدیک به کنسرسیوم قطری به آنها اطلاع داده‌اند که قطر اطمینان دارد که مالک یونایتد خواهد شد.

1874449

تنها عاملی که می‌تواند روند مذاکرات خرید منچستریونایتد را به شکل ناگهانی تغییر دهد تغییر نظر برادران گلیزر در لحظه آخر است. این می‌تواند برای خریداران احتمالی نگران‌کننده باشد چرا که این خانواده آمریکایی از آغاز روند فروش باشگاه چندین بار نظرشان را تغییر داده و تصمیم‌های متناقضی گرفته‌اند. لازم به ذکر است که کنسرسیوم قطری پیشنهاد خرید تمامی سهام باشگاه را ارائه داده اما پیشنهاد راتکلیف به این صورت است که سهام مدیریتی خانواده گلیزر در بازه‌ای سه ساله و به تدریج به او منتقل شود.

دیدگاه‌ها