کد خبر : 1937057 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:09 | 3.8K بازدید | 5 دیدگاه

داور بازی ما تجربه لیگ برتری نداشت؛

عالمی: هوادار موش آزمایشگاهی شده است!

ایمان عالمی در خصوص انتخاب داور بازی تیمشان به خداداد افشاریان انتقاد کرد.

عالمی: هوادار موش آزمایشگاهی شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی، مربی هوادار در نشست خبری پس از بازی فولاد گفت: ما پیش‌بینی این را داشتیم که بازی سختی مقابل فولاد داشته باشیم، بازی خوبی را شروع کردیم و فولاد هم تیم بسیار خوبی است. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت داشتند.

ایمان عالمی راجع به داوری گفت: یک صحنه‌هایی اتفاق افتاد که نمی‌دانم باید چطوری صحبت کنیم. ما در مورد داوری هیچوقت صحبت نکردیم ولی ما اینجا موش آزمایشگاهی شده‌ایم. به نظرم داور قضاوت خوبی داشت اما در صحنه‌های مهم و تاثیرگذار این اتفاق نیفتاد. در برنامه‌های مختلف در خصوص داوری صحبت می‌شود و الان محمدجواد محمدی ما شرایطی پیدا کرده که انگار اگر زمین بخورد پنالتی نیست! من فکر می‌کنم امسال باید ده پنالتی برای ما گرفته می‌شد که آقای محمدی در آنها دخیل بود ولی به علت کارشناسی‌هایی که شده این اتفاق نیفتاده است.

مربی هوادار در پایان گفت: امروز بازی قشنگی هم بود ولی چرا باید داوری برای ما انتخاب کنند که اولین بار است در لیگ قضاوت می‌کند و این سوال را از آقای افشاریان دارم. ما و تیم فولاد می‌توانستیم برنده باشیم اما خدا را شکر می‌کنیم که با یک امتیاز از زمین خارج شدیم.

دیدگاه‌ها