کد خبر : 1937058 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:13 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

مسئولیت باعث اشتباهات دو کاپیتان شد

تارتار: خوب شد نفت اخراجی داد و الا

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیمش به دنبال کسب سه امتیاز در بازی نفت آبادان بود.

تارتار: خوب شد نفت اخراجی داد و الا

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: گل زودهنگامی که ما دریافت کردیم و اشتباهی که بازیکنمان انجام داد، واقعا شوکه شدیم. در ادامه اشتباهی که بازیکن حریف داشت، ما را به بازی برگرداند.

وی افزود: تیم صنعت وقتی ده نفره شد، کار ما خیلی راحت‌تر شد. فکر کنم احساس مسئولیت هر دو کاپیتان باعث شد این اشتباهات را انجام بدهند. به هر حال حساسیت بود روی این بازی، به خصوص برای نفت آبادان. طالب ریکانی هم به خاطر اینکه بازوبند روی دستش بود و همچنین حامد نورمحمدی، به همین دلیل اشتباه کردند.

تارتار با اشاره به اخراج ریکانی اظهار داشت: اگر صنعت نفت اخراجی نمی‌داد، ما در این هوا کار بسیار سختی داشتیم. در ادامه گل مساوی را زدیم و عملکرد خوبی داشتیم. بین نیمه تغییراتی را ایجاد کردیم که بتوانیم به گل برسیم باتوجه به ده نفره شدن حریف. اما متاسفانه یکی-دو نفر از بچه‌ها انتظارات ما را برآورده نکردند و خوب بازی نکردند.

ویدئو: 300530

او در خصوص نیمه دوم توضیح داد: صنعت نیمه دوم را خیلی خوب شروع کرد و ما غافلگیر شدیم و شاید اگر دروازه‌‎بان ما نبود فکر کنم حتی احتمال داشت برنده شود. پارسا جعفری امروز فوق‌العاده کار کرد و ما را دست خالی از این شهر به خانه نفرستاد. امیدوارم این امتیاز به درد صنعت خورده باشد، اما به درد ما اصلا نخورد. ما دوست داشتیم در جدول یکی-دو پله بالا بیاییم اما دیگر این شانس را نداریم. در بازی آخر سعی داریم این جایگاه را حفظ کنیم.

عکس: شهرام آقاجری

دیدگاه‌ها