کد خبر : 1937064 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:29 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

گفته بودم کار به هفته آخر می‌کشد

ویسی: انگار حریف 10 نفره بود نه ما!

عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که این تیم هفته آینده با هوادارانش جشن بقا بگیرد.

ویسی: انگار حریف 10 نفره بود نه ما!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 1-1 متوقف شد تا هفته سرنوشت‌ساز پایانی مشخص‌کننده بقا یا سقوط این تیم باشد.

عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان بازی گفت: «اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید یک تشکر ویژه از همه هم‌استانی‌های عزیزم و کسانی که از استان‌های هم‌جوار برای بازی آمده بودند، داشته باشم. همچنین از مهمان‌نوازی مردم خوب و فوتبال‌دوست آبادان که امروز سنگ‌تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و مطمئن باشید که جبران می‌کنیم.»

ویدئو: 300524

«بازی بسیار خوبی بود؛ اما متأسفانه در نیمه اول 10 نفره شدیم؛ ولی متاسفانه چون به بچه‌ها دسترسی نداشتیم و نمی‌توانستیم بحث‌های تاکتیکی خود را با آن‌ها در میان بگذاریم، در رختکن این کار را انجام دادیم. انگار تیم حریف 10 نفره بود، نه ما. خیلی خوب، شیوا و شکیل بازی کردیم. می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم؛ ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود. همان‌طورکه  روز اول گفتم، کار به روز آخر خواهد کشید، این اتفاق افتاد. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که جشن‌مان را از راه دور با مردم خوزستان و آبادان سهیم باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.»

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از 10 نفره شدن دیر تعویض کرد، گفت: «وقتی یک تیمی 10 نفره می‌شود، شوک به آن وارد می‌شود‌. یک حالت ناجوری آن هم در اینجا وجود می‌آید. تا بیایم خودمان را جمع و جور کنیم، شاید اتفاقات دیگری هم می‌افتاد. تا به رختکن نمی‌رفتیم نمی‌توانستیم کار دیگری انجام دهیم. وقتی در نیمه دوم شکل تیم ما خوب بود نیاز به تعویض هم وجود نداشت. عقیده تماشاگران هم قابل احترام است و الان نظر تک‌تک شما را هم بخواهم، هر کدامتان یک نظری دارید. اینجا نظر من مهم است و کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و خوب هم بودیم.»

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره برنامه این تیم برای تقابل هفته آخر برابر گل‌گهر سیرجان هم گفت: «مثل همیشه هر بازی که تمام می‌شود، ما منتظر بازی بعدی هستیم. فردا ریکاوری داریم و بعد شروع می‌کنیم به صحبت درباره گل‌گهر و کار مهمی داریم که تیر خلاص ماست. مطمئن باشید در هفته آخر نمی‌گذاریم نبود طالب ریکانی به ما ضربه بزند.»

ویدئو: 300560

دیدگاه‌ها