کد خبر : 1937066 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال سامپائولی در برزیل: شکایت از کارشناس تلویزیونی

خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی فلامنگو، از یک کارشناس تلویزیونی به دادگاه شکایت کرده و می‌گوید این کارشناس او را به دروغ به نژادپرستی متهم کرده است.

جنجال سامپائولی در برزیل: شکایت از کارشناس تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، خورخه سامپائولی، سرمربی کهنه‌کار آرژانتینی، که این روزها هدایت فلامنگو در برزیل را به عهده دارد در این کشور جنجالی خبری ایجاد کرده است.

سامپائولی علیه یک فوتبالیست سابق فلامنگو، نتو، که در حال حاضر به عنوان کارشناس با شبکه‌های تلویزیونی این کشور همکاری می‌کند به دادگاه شکایت کرده است. سامپائولی می‌گوید نتو او را به دروغ به نژادپرستی متهم کرده و باید ادعایش را پس بگیرد تا او از شکایت صرف‌نظر کند.

1874572

اتفاقی که سامپائولی از آن صحبت می‌کند به روز 18 آوریل برمی‌گردد. نتو در آن روز از بازگشت سامپائولی به فوتبال برزیل به شدت انتقاد کرد و کلمات تندی علیه این مربی آرژانتینی به کار برد.

این فوتبالیست سابق برزیلی در آنتن زنده گفت: "سامپائولی کسی است که به آزول، مربی دروازه‌بان‌های سابق سانتوس، بدرفتاری می‌کرد چون سیاه‌پوست بود. او می‌گفت آزول حق ندارد وارد رختکن بشود. با چنین آدمی طرف هستیم. او واقعا مشمئزکننده است. او در سانتوز نژادپرست بود. با هیچکس سلام و احوالپرسی نمی‌کرد و در تمام مدت یک کلمه پرتغالی حرف نزد. حتی در حد سلام، حالتان چطور است؟ کوتوله احمق! او از فوتبال چیزی نمی‌فهمد. باعث شرمساری است که فلامنگو چنین کسی را استخدام کرده است".

دیدگاه‌ها