کد خبر : 1937067 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:31 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

اشکش: انشاءالله خیلی زود نفت مسجد قوی برگردد

هر کس به اندازه تعداد بازی‌ها در این سقوط سهم دارد!

سرمربی نفت مسجد سلیمان سقوط این تیم را فوتبالی می داند و امیدوار است خیلی زود به لیگ برتر برگردد.

هر کس به اندازه تعداد بازی‌ها در این سقوط سهم دارد!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسلیمان، در کنفرانس خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: امروز با توجه به شرایطی که در زمین اتفاق افتاد فوتبال به سمت دیگری رفت. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. دقیقه ۱۸ بازی فوروارد آلومینیوم قبل از اینکه توپ به او برسد و منجر به خطای بازیکن ما شود، تیم ما در موقعیت صددرصد آفساید بود و داور به راحتی از یک پنالتی برای ما گذشت و داور خیلی راحت کارت‌هایش را مصرف کرد. در کل نمی‌خواهیم توجیه کنیم. مساوی در بازی امروز خداحافظی با لیگ برتر بود و من نمی‌توانم خودم را بی‌تقصیر بدانم و کسان دیگری را متهم کنم و به تعداد بازی‌هایی که ما مسئولیت داشتیم و هرکس که هر تعداد بازی بوده در این سقوط سهم دارد. انشاالله خیلی زود نفت مسجد قوی به لیگ برتر برگردد و این اتفاق مطمئنا خواهد افتاد. مسجد سلیمان در این فوتبال هست، بوده و خواهد بود.

ویدئو: 300547

وی ادامه داد: به بچه‌هایم خسته نباشید می‌گویم. قبل از بازی به آنها گفتم در چند بازی اخیر با تمام وجود بازی کردید و هر نتیجه امروز رقم بخورد نمی‌خواهم بگویم کم گذاشتید. این بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و اگر داوری‌ها کمی مهربان‌تر بودند فرق می‌کرد. نمی‌خواهم بگویم چرا برای تیم هم استانی ما پنالتی‌ها گرفته می‌شود و برای ما نمی‌شود، صنعت نفت هم محبوب من است. من برای آقای افشاریان احترام زیادی قائلم، ولی در بازی با فولاد دو پنالتی مسلم ما گرفته نشد. در بازی امروز ۸۰ دقیقه ده نفره بازی کردیم و یک پنالتی هم گرفته نشد. در این فصل با ما نامهربان بودند. بچه‌های جوان داشتند بابت سقوط گریه می‌کردند اما فوتبال همین است امیدوارم با تصمیمات درست این تیم خیلی زود به لیگ برتر برگردد چون حق مسجد سلیمان در این فوتبال زیاد است. ناراحتی خودم را بابت سقوط این تیم اعلام می‌کنم.

اشکش افزود: ما نباید ناآگاهانه صحبت کنیم. ۶۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و همه جور امکانات فراهم بوده. طبق سلایق مربیان اردوهای یک یا دو ماهه در تهران برگزار شده باشگاه و مسئولین شهر همه حمایت کردند و ما نباید اتفاقات فوتبالی را به جاهای دیگر ربط بدهیم. یکسری قطع و وصلی‌هایی شد که نباید می‌شد. ای کاش آن اتفاقات نمی‌افتاد و الان صحبت‌های دیگری می‌کردیم ولی اتفاقات فوتبالی است. مسجدسلیمان قبلا هم. سقوط مرده و برگشته بود امیدوارم سال بعد قهرمان لیگ یک شود و برگردد.

دیدگاه‌ها