کد خبر : 1937083 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 22:19 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

انصاری: فکر می‌کنم سر مدیران خیلی شلوغ است

کنایه تند ساسان به باشگاه فولاد پس از رکورد شکنی

کاپیتان فولاد گلایه زیادی از مدیران این باشگاه بابت عدم توجه به رکورد شکنی‌اش داشت.

کنایه تند ساسان به باشگاه فولاد پس از رکورد شکنی

به گزارش “ورزش سه” ساسان انصاری، کاپیتان و مهاجم تیم فولاد خوزستان بعد از بازی با هوادار مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درباره بازی گفت: هر دو‌ تیم بازی خوبی ارائه کردند اما تیم ما شانس‌های بهتری برای گلزنی داشت. من شناخت خوبی از آقای الهامی داشتم و می‌دانستم بازی مقابل تیم‌های او بسیار سخت است اما کادر فنی ما و آقای منصوریان خیلی خوب آنالیز کرده بودند و شانس‌های خوبی هم‌ برای گلزنی داشتیم. فولاد تیم برتر میدان بود و می‌توانستیم تیم برنده باشیم.

کاپیتان فولاد ادامه داد: موقعیت‌های ما نسبت به فرصت‌های هوادار خیلی بهتر بود اما متاسفانه تبدیل به گل نشد.

ویدئو: ویدئو: 300532

انصاری در خصوص شکست رکورد بیشترین بازی با پیراهن فولاد در لیگ برتر گفت: باشگاه فولاد خیلی بزرگ و با قدمت است و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. باشگاهی است که حتی یک فصل بازی کردن باعث افتخار فوتبالیست‌ها است. اما اینکه صاحب رکورد بیشترین بازی شوید، فولاد بازیکنان بسیار بزرگی داشته که می‌توانستند صاحب این رکورد باشند اما برخی نا ملایمتی‌ها باعث شده چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی در ادامه گفت: این رکورد بزرگترین افتخار من در دوران فوتبالی بنده است و خیلی ممنونم از هواداران و مردم عزیز و خونگرم خوزستان که همیشه به من لطف داشتند و همیشه حامی من بودند. با این حال یک گله از باشگاه دارم. این رکورد برای هر باشگاه و هر بازیکنی پر از اهمیت است. وقتی یک باشگاهی چنین اتفاقی برایش رخ می‌دهد، سعی می‌کنند حداقل پیغامی بدهند، تبریکی بگویند و مراسم کوچکی داشته باشند. اما من گله از باشگاه دارم که کوچک‌ترین اشاره‌ای به این موضوع نداشته‌اند. شاید سر آن‌ها شلوغ است و درگیر مسائل باشگاه هستند.

انصاری که بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، صحبت خود را اینگونه به پایان رساند: باز هم دم اینستاگرام باشگاه گرم که آمد یک اسکرین شات از پیج شخصی خود من گرفت و داخل پیج باشگاه گذاشت. این یک گله است که در دل من باقی مانده بود و باید انجام می‌دادم.

کاپیتان فولا‌د در خصوص اینکه آقا قرارداد دارد یا خیر، گفت: نه من قرار ندارم. فعلا یک بازی دیگر باقی مانده و باید آن‌ را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها