کد خبر : 1937087 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 22:32 | 25K بازدید | 7 دیدگاه

می دانیم داستان چیست

عمران زاده: با وجود چرک بازی نفت بردیم!

مربی آلومینیوم اراک واکنش جالبی علیه شعار دهندگان دارد.

عمران زاده: با وجود چرک بازی نفت بردیم!

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک به کسب تساوی مقابل نفت مسجد رضایت داد. حنیف عمران زاده در این مورد گفت: تیم حریف هیچ چیز برای از دست دادن نداشت ما ۱۲ موقعیت داشتیم و حتی گلی که زدیم سالم بود و داور به اشتباه آفساید گرفت. با اینکه مدام خودشان را می انداختند و چرک بازی در می آوردند ۱۲ موقعیت خوب داشتیم ولی توپ هایمان گل نشد.

وی ادامه داد: از دو بازی قبل اتفاقاتی در این استادیوم می افتد. از یکسری دقایق به بعد شروع به توهین به کاپیتان تیم و کادرفنی می کنند که خیلی خنده دار است. سیاستی که از اول این تیم داشت هشتم نهم جدول بود. شما اگر نگاه کنید نیم فصل اول تیم پنجم بود و الان هفتم جدول است. بک عده بچه می آیند شعار می دهند. همه ما می دانیم پشت این داستان ها چیست. من ۸ سال استقلال بازی کردم و ۱۲۰ هزار تماشاگر دیدم و تا تهش می فهمم چه خبر است. ما الان هفتم جدول هستیم تیم هایی هستند که زیر ما هستند و بودجه شان از ما بهتر است.

ویدئو: 300544

عمران زاده افزود: یک عده بعد از گذشت چند دقیقه وقتی ببینند این گل نزده شروع می‌کنند علیه کادرفنی شعار دادن. یک روزی می‌رسد در چشم کسانی که این کار ها را کردند نگاه می‌کنیم و می‌گوییم شما این کار ها را کرده اید. ما این ها را از مردم خوب اراک که این تیم را دوست دارند جدا می کنیم ولی این اتفاقات قشنگ نیست که بازی قبلی علیه کاپیتان و این بازی علیه کادرفنی شعار دهی که نیمه اول بازی قبل را از ما گرفتند. امیدوارم روزی برسد به چشم های آن ها نگاه کنیم بگوییم شماها باعث شدید این اتفاقات افتاد. 

دیدگاه‌ها