کد خبر : 1937114 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 00:32 | 14.9K بازدید | 24 دیدگاه

نگذاشتند قهرمان شویم، هشت ماه است دریافتی نداشته‌ایم

قایدی: امیدوارم ساپینتو سالها در استقلال بماند

وینگر بوشهری استقلال می‌گوید اشتباهاتی رخ داد تا مانع از قهرمانی آنها در لیگ برتر شود.

 قایدی: امیدوارم ساپینتو سالها در استقلال بماند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی این شانس را داشت تا در دیدار برابر مس رفسنجان، دروازه حریف را باز کند، اما ضربات او راهی به دروازه دروازه حامد لک پیدا نکرد. با این حال، او زمینه ساز گل پیروزی تیمش بود و با یک پاس در عرض دیدنی، محمد محبی را مقابل دروازه خالی قرار داد.

قایدی در پایان این مسابقه و در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم. مخصوصا به بازیکنان خودمان که در این بازی خیلی زحمت و سختی کشیدند، هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما و تیم استقلال کم نشد. به نظر من نگذاشتند ما قهرمان شویم و گرنه باید تا الآن قهرمان می‌شدیم. خیلی اشتباهات بود که از اول فصل تا الان رخ داد. من مثل این بچه‌ها ندیدم، دمشان گرم.

1874697

وی ادامه داد: دریافتی‌مان که اصلا صفر است. هفت، هشت ماه است از اسپانسرها هیچ پولی نگرفته‌ایم. فقط از اول فصل چهار مدیرعامل عوض کردیم. باز هم دم بچه‌ها گرم که تا الان خیلی زحمت کشیده‌اند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با قهرمانی در جامی که پیش رو داریم، دل هواداران‌ را شاد کنیم. 

ویدئو: 300570

او در پایان و درباره اینکه به نظر می‌رسد همه بازیکنان از سرمربی تیمشان رضایت دارند، گفت: نظر شخصی خودم این است مه ۱۰۰ درصد از ساپینتو راضی هستیم، او مربی باکیفیتی است، با بازیکنان دوست است و دلش با تیم است. در این چند وقت اخیر دیدید که او چقدر دلسوز تیم و بچه‌ها است. اگر ساپینتو مثل مربیان قبلی بود، می‌توانست برود. امیدوارم کار ایشان هم حل شود و سال‌ها در استقلال بماند. ساپینتو می‌تواند استقلال را به جایی که لیاقت دارد، برساند.

دیدگاه‌ها