کد خبر : 1937125 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 97.7K بازدید | 37 دیدگاه

یک مهاجم جدید در تیم فوتبال پرسپولیس!

مدیرعامل پرسپوليس مرد اول تقابل با سپاهان شده تا ساعاتی جنجالی را در بگو مگوی رسانه‌ای با اصفهانی‌ها لقب گیرد.

یک مهاجم جدید در تیم فوتبال پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، جدال پرسپوليس و سپاهان برای قهرمانی میلی‌متری پیش می‌رود و اکنون همه چیز به ۹۰ دقیقه پایانی لیگ موکول شده است.

در این میان اما بحث و جدل طرفین برای گرفتن امتیازات بیرونی هم جالب است؛ درویش به عنوان مدیرعامل محبوب پرسپولیسی‌ها ابتدا پاسخ ادعای جنجالی مورایس که درباره بحث پنالتی گرفتن برای حریف (پرسپولیس) برخلاف آنها و همچنین تلاش مربیان سابقا پرسپوليسی (مازیار زارع) برای موفقیت این تیم موضع تندی گرفته بود، با جوابی کنایه‌آمیز از سوی مدیرعامل سرخ‌ها مواجه شد.

ویدئو: 300502

درویش که بعد از شکل‌گیری یکی از بهترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر پرسپوليس و برآورده شدن انتظارات کامل یحیی گل‌محمدی به محبوبیتی بالا بین هواداران رسیده، امیدوار است همانند چند مدیر اخیر این تیم فصل را با کسب عنوان قهرمانی پایان دهد. او که بنا به گواه دوستان قدیمی‌اش از هواداران چند آتشه این تیم نیز از سالیان گذشته تا قبل از مدیریت این تیم نیز محسوب می‌شود، اکنون تنها یک گام برای دستیابی به موفقیت و قهرمانی مجموعه‌اش فاصله دارد. درویش بعد از برتری تیمش مقابل گل‌گهر و تداوم صدرنشینی خیلی زود و با اولین پرسش خبرنگاران در خصوص مواضع عجیب مورایس با کنایه پاسخگوی این موضوع شد و گفت: “آن طفلک که اصلا بازیکنان ما را نمی‌شناسند. او احتمالا ده بازیکن کشور خودش هم نداند و این خوراک ناسالم را به او می‌دهند چراکه حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر آن‌ها نباشد شاید مشکلاتی برای فصل بعدش ایجاد شود. شما دیدید نتیجه‌ای که مقابل همان مربی امروز گرفتند متفاوت بود پس اگر اینطور بود نباید سپاهان برنده می‌شد. ما به خدا اتکا می‌کنیم و مزد این همه تلاش، بازیکنان و کادرفنی را خواهیم گرفت.”

1874722

جملات کنایه آمیز درویش ابتدا با واکنش مورایس و پاسخ تند سرمربی پرتغالی سپاهان مواجه شد و در ادامه نیز مدیریت این باشگاه اصفهانی در اطلاعیه‌ای از حمایت‌شان از سرمربی تیم‌شان و شکایت از مدیرعامل پرسپوليس خبر دادند. 

با این حال به نظر می‌رسد درویش در بهترین مقطع زمانی خود را خرج تیم کرده باشد و با سیبل شدن در این ماجرا، فشار را کاملا از روی تیمش برداشته و خودش را درگیر این موضوع کرد تا به نظر برسد با این ترفند به دنبال تمرکز بیشتر تیمش در فاصله ۹۰ دقیقه تا جام باشد. 

درویش به خوبی می‌دهند که ماحصل حتی درگیری کلامی شدیدتر از این نیز تنها می‌تواند جریمه نقدی را برای وی در پی داشته باشد اما با هدف قرار دادن سرمربی حریف، ذهن او را تا حدی درگیر این دعوای زرگری کرده است.

دیدگاه‌ها