کد خبر : 1937160 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 10:52 | 23K بازدید | 12 دیدگاه

پیشنهاد رسمی یونایتد برای جذب مدافع کره جنوبی

منچستریونایتد پیشنهادی را برای جذب کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، ارائه کرده است.

پیشنهاد رسمی یونایتد برای جذب مدافع کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب و قابل تحسین کیم مین جائه در ترکیب ناپولی باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به فکر جذب این بازیکن باشند. 

این مدافع اهل کره جنوبی در این فصل نمایش خوبی را در ترکیب ناپولی ارائه کرد و نقش مهمی در قهرمانی مقتدرانه این تیم پس از بیشتر از 30 سال دوری از جام قهرمانی لیگ ایتالیا ایفا کرد. 

حالا مدیران منچستریونایتد پیشنهاد جذابی را به این بازیکن ارائه کرده‌اند و امیدوار هستنند که بتوانند نظر مثبت او را جلب کنند تا فصل آینده پیراهن شیاطین سرخ را به تن داشته باشد.

1872966

بند فسخی در قرارداد او با ناپولی گنجانده شده که حدود 60 میلیون یورو ارزش دارد و یونایتد آماده است تا در صورت توافق با این بازیکن، این مبلغ را به ناپولی پرداخت کند و کیم مین جائه را به اولدترافورد منتقل کند. 

یونایتد در چند فصل اخیر به شدت از ضعف مدافعانش رنج برده و حالا امیدوار است که با جذب این ستاره کره‌ای بتواند شرایط خط دفاعی تیمش را تا حد زیادی بهبود ببخشد. 

این در حالی است که چند باشگاه بزرگ دیگر مانند لیورپول و پاری سن ژرمن هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند و کیم مین جائه هم مشتاق است تا با ترک ناپولی حضور در باشگاه جدیدی را تجربه کند. 

دیدگاه‌ها