کد خبر : 1937162 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 11:05 | 12.2K بازدید | 6 دیدگاه

مس - استقلال، بازگشت با بینی‌های آسیب دیده!

دو بازیکن استقلال در مصاف با مس رفسنجان از ناحیه بینی آسیب دیدند و قرار است با معاینات پزشکی میزان آسیب دیدگی‌شان مشخص شود.

مس - استقلال، بازگشت با بینی‌های آسیب دیده!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از نمایش‌های دور از انتظار در بازی با پرسپولیس و صنعت  نفت که منجر به از دست دادن 5 امتیاز و شانس قهرمانی در لیگ برتر شد، روز گذشته در رفسنجان به همان تیم خوب گذشته تبدیل شد و ضمن برد دو بر یک امیدوار شد در ادامه مسیر  جام قهرمانی حذفی را به دست بیاورد.

استقلال مصاف با مس مثل دیدار با هوادار سعی می‌کرد، با پرس و توپ گیری از  منطقه یک سوم دفاعی حریف پر خطر ظاهر شود که این نمایش در نهایت موجب برتری دو بر یک شد. اما شرکت در دوئل‌ها برای توپ گیری منجر به آسیب دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه بینی شد. یکی صالح حردانی و دیگری سعید مهری. قرار است امروز در تهران معاینات پزشکی به روی این دو بازیکن انجام و میزان آسیب دیدگی اشان مشخص شود. اگر بینی این دو بازیکن نیاز به جراحی داشته باشد، احتمالا به بعد از مسابقات موکول خواهد شد. آنچه که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود ،این بود که بعد از مصدومیت به بازی خود ادامه دادند و این نشان می‌دهد مشکل صالح حردانی و سعید مهری حاد نبوده است.

جنگندگی بازیکنان تیم استقلال در مصاف با مس مورد تحسین ریکاردو ساپینتو قرار گرفت و او در کنفرانس خبری بعد از بازی باز هم از شاگردانش به خاطر تلاش برای کسب نتیجه تلاش کرد. آن هم در شرایطی که پول نگرفتن آنها از باشگاه به نیم سال نزدیک شده است!

1874780

دیدگاه‌ها