کد خبر : 1937181 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 12:46 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی ساسان پس از رکوردشکنی در فولاد

ساسان انصاری در شروع نیمه دوم دیدار برابر هوادار چیزی نمانده بود که گل ارزشمندی برای تیمش به ثمر برساند.

بدشانسی ساسان پس از رکوردشکنی در فولاد

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم برای ساسان انصاری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی بود. او به رکورد مهمی دست پیدا کرد و با پوشیدن پیراهن فولاد خوزستان با ٢١۶ حضور به عنوان سابقه‌ترین این تیم معرفی شد. 
 
انصاری در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی فوتبال خوزستان چه در دوره حضور جواد نکونام و چه این هفته‌ها با حضور منصوریان به شمار می‌رود و فقط حضور در یک مسابقه را از دست داده و در 28 مسابقه آمار ارسال 3 پاس گل و زدن 3 گل به نامش ثبت شده است. ضمن اینکه در مصاف با الفیصلی هم گل انصاری بود که فولاد را به مصاف الهلال فرستاد.

این بازیکن روز گذشته در دیدار برابر هوادار نیز در ترکیب اصلی حضور داشت و منصوریان هم در پایان مسابقه به تمجید از استقامت او پرداخت، که در طول فصل همواره یکی از بازیکنان اصلی تیم بوده و با خستگی و فشار زیادی در حال اتمام این فصل است.

مهاجم فولاد البته اگر کمی خوشانس‌تر بود و دقت بیشتری در زدن ضربه آخر داشت، می‌تواند مزد بازی خوب در مقابل هوادار را هم بگیرد و در ابتدای نیمه دوم گلزنی کند، اما پس از اینکه با دروازه‌بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت، ضربه او با اختلاف بسیار کمی از بالای تیرک افقی به اوت رفت، تا یک مسابقه بعد از رکورد شکنی با پیراهن فولاد نتواند چهارمین گل فصل را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها