کد خبر : 1937205 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 14:14 | 13.3K بازدید | 9 دیدگاه

نفس راحت مس کرمان در انزلی؛

حسین‌خانی آماده توقف دشمن مازیار زارع!

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در پایان 90 دقیقه نفس‌گیر در ورزشگاه سیروس قایقران، در حالی که یک چشم‌شان به آبادان بود، با امیدواری به کرمان بازگشتند.

حسین‌خانی آماده توقف دشمن مازیار زارع!

به گزارش "ورزش‌سه"، گل زودهنگام طالب ریکانی در آبادان نفس را در سینه فرزاد حسین‌خانی و شاگردانش محبوس کرد؛ نفسی که چند دقیقه بعد با اشتباه بچه‌گانه کاپیتان باتجربه طلایی‌پوشان آبادانی و اخراج ریکانی، بالا آمد و آنها امیدوار به تغییر نتیجه در آبادان شدند.

در حالی که مصاف مس و ملوان یکبار دیگر در حال رقم زدن یک تساوی دیگر به مانند فصل گذشته در لیگ دسته اول و همینطور نیم فصل اول لیگ برتر بود، گل دقیقه 27 امیرحسین جدی برای نارنجی‌پوشان کرمانی ارمغان آور شادی شد و همین وضعیت تا سوت پایان دو مسابقه حساس پایین جدول ادامه پیدا کرد.

1874832

با نتایجی که در هفته بیست و نهم رقم خورد و با توجه به برتری شاگردان حسین‌خانی در بازی مستقیم مقابل صنعت نفت آبادان، این کرمانی‌ها هستند که به دلیل پیروزی 2 بر صفر در کرمان و باخت 2 بر 1 در آبادان، دست بالاتر را در شرایط فعلی با امتیاز یکسان نسبت به حریف دارند و به عنوان مثال اگر در روز پایانی هر دو تیم بازنده باشند، این شاگردان ویسی هستند که پس از چند سال حضور در لیگ برتر باید بار دیگر در لیگ دسته اول بازی کنند.

در هفته پایانی مسابقات تیم مس کرمان کار بسیار سختی را دارد و البته انگیزه زیادی دارد، که با تحمیل شکست یا حداقل کسب یک تساوی مقابل شاگردان مورایس که چند هفته پیش دو امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی به مازیار زارع و شاگردانش واگذار کرد، در لیگ برتر باقی ماند. برای ماندن مس البته شاگردان ویسی نباید در سیرجان نتیجه بهتری نسبت به آنها کسب کنند، که می‌توان گفت روی کاغذ کار به نسبت راحت‌تری در مصاف با گل‌گهر بحران زده دارند.

دیدگاه‌ها