کد خبر : 1937212 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت ملوان بعد از یازده هفته پرماجرا

ملوان بندرانزلی در شرایطی موفق شد دروازه خود را برای رقیب حفظ کند که آخرین بار هفته هجدهم موفق به انجام آن شده بود.

کلین شیت ملوان بعد از یازده هفته پرماجرا

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر در نهایت موفق شد شرایط بقای خود را شکل دهد و اکنون در شرایطی راهی مسجدسلیمان خواهد شد که نتیجه این جدال تاثیری برای دو تیم نخواهد داشت.

شاگردان مازیار زارع که با متوقف کردن سپاهان یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ را به نام خود زده بودند، در ادامه در خانه شکست تلخ و سنگینی را برابر مس رفسنجان تجربه کردند تا کار آنها برای بقا نیز با اما و اگر مواجه شود.

سرمربی جوان ملوان اما برای بازی برابر مس کرمان که از اهمیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار بود، تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داد که مهم‌ترین آن در دروازه بود. ایمان صادقی دروازه‌بان باتجربه ملوانی‌ها که طی مدت اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را عهده دار بود، جای خود را به رضا حیدری داد.

حیدری که در فصل گذشته به عنوان گلر اول ملوان کار را دنبال می‌کرد، با رکوردی جالب توجه در بسته نگه داشتن دروازه‌اش (23 کلین شیت) سهم زیادی در صعود انزلی‌چی‌ها داشت. او بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی به ترکیب بازگشت و در نهایت نیز موفق به ثبت کلین شیتی دیگر برای این تیم شد. با این شرایط ملوان نیز بابت بقا در لیگ امیدوار شد و اکنون بازی پایانی خود را برابر نفت مسجدسلیمان بدون استرس دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها