کد خبر : 1937219 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 15:13 | 32.9K بازدید | 22 دیدگاه

دانیال اسماعیلی‌فر: شادی ممنوع

مدافع راست سرخ‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد تا این تیم برای دستیابی به قهرمانی امیدوارتر از گذشته کار را دنبال کند.

دانیال اسماعیلی‌فر: شادی ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر در این فصل توانسته در سکوت و بدون حاشیه کار را در جمع سرخپوشان دنبال کند و آمار فردی 6 پاس گل و دو گل زده را برای خود ثبت کند. او در جدال با گل گهر نیز همراهی ویژه‌ای با سعید صادقی داشت و البته بدشانس بود که در چند مرحله ارسال‌هایش با فرصت‌سوزی همراه شد تا پاس گل دیگری به نامش ثبت نشود.

مدافع راست پرسپولیس در پایان این بازی و در شرایطی که اصحاب رسانه در انتظار شنیدن صحبت‌های بازیکنان این تیم بودند با همراهی مهدی ترابی از محل میکسدزون در حال عبور بود. او در واکنش به درخواست به مصاحبه مدعی شد که ستاره بازی مهدی ترابی بوده و باید با او صحبت شود و در ادامه در شرایطی که چند بار این جمله "هنوز مونده، مهم‌ترین بازی فصلمون (نساجی) هنوز مونده" را تکرار کرد این محل را ترک کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر که سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه دارد و در این فصل از جمع طلایی‌پوشان پیراهن سرخ را بر تن کرده، با آگاهی از شرایط سخت تیمش که تنها اختلافی یک امتیازی با رقیب دارد، از اهمیت بازی با نساجی و تمرکزی که برای این جدال نیاز تیمش است، صحبت می‌کند و به شکلی حرفه‌ای چشم به بازی پایانی تیمش دوخته است.

باید در نهایت دید در کورس جالبی که این فصل شکل گرفته، دانیال اسماعیلی فر اولین قهرمانی خود را با این تیم تجربه خواهد کرد یا ... .

دیدگاه‌ها