کد خبر : 1937223 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 15:37 | 15.3K بازدید | 31 دیدگاه

جیمی کاراگر:

دی‌بروینه هنوز در سطح استیون جرارد نیست

مدافع سابق لیورپول از کوین دی‌بروینه به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دنیا یاد کرد ولی گفت که این ستاره بلژیکی هنوز به سطح استیون جرارد نرسیده است.

دی‌بروینه هنوز در سطح استیون جرارد نیست

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه سال‌هاست برای منچسترسیتی بازی می‌کند و زیر نظر پپ گواردیولا تبدیل به یکی از بهترین هافبک‌های دنیا شده است. ستاره بلژیکی سه شنبه گذشته در بازی حساس سیتی-رئال در برنابئو یک گل کلیدی زد و بازی را به تساوی کشاند. او بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان انتخاب شد و گل او به رئال نیز بهترین گل شد.

1874849

جیمی کاراگر همچنان معتقد است دی‌بروینه باید قهرمان چمپیونزلیگ شود تا به سطح بازیکنی مثل استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول و فوتبال انگلیس، برسد.

کاراگر به اسکای اسپورتس گفت: «تحت هیچ شرایطی قصد زیر سوال بردن کیفیت دی‌بروینه را ندارم و همه می‌دانیم او چه بازیکن فوق‌العاده‌ای برای سیتی است. با این حال سطح بازیکنان را بر اساس عملکردشان در بزرگ‌ترین بازی‌ها می‌سنجیم و دی‌بروینه هنوز در فینال لیگ قهرمانان ندرخشیده است.»

1435849

کاراگر ادامه داد: «برای اینکه بگوییم کوین به سطح استیون جرارد رسیده، او ابتدا باید در فینال لیگ قهرمانان بدرخشد و قهرمان شود. نقش جرارد در قهرمانی سال 2005 لیورپول برابر میلان انکارنشدنی است. دی‌بروینه هنوز چنین لحظه‌ای را تجربه نکرده است.»

دیدگاه‌ها