کد خبر : 1937234 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 16:20 | 2.9K بازدید | 3 دیدگاه

آلگری: سویا نه، فقط به کرمونزه فکر می‌کنم

مکس آلگری، مربی یوونتوس، بازی فردای تیمش برابر کرمونزه را به اندازه بازی برگشت برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا مهم می‌داند.

آلگری: سویا نه، فقط به کرمونزه فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در زمین خود میزبان کرمونزه، تیم رده نوزدهم، جدول است و با توجه به تساوی شب گذشته لاتزیو این شانس را دارد تا با کسب سه امتیاز، جایگاهش در رتبه دوم را مستحکم‌تر کند. بردی که تقریبا سقوط کرمونزه را نیز مسجل خواهد کرد. یوونتوس در بازی اخیر خود در نیمه نهایی لیگ اروپا با گل دقیقه 97 گاتی از شکست فرار کرد.

1870595

ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی با کرمونزه گفت: «آنها تیمی در خطر سقوط هستند و در ضدحمله بسیار خطرناک کار می‌کنند. باید با احترام زیاد برابر این تیم قرار بگیریم. صحبت درباره سویا بی‌فایده است. بازی فردا به اندازه بازی برگشت برابر سویا مهم است و تمام تمرکز من روی کرمونزه است. ما باید در لیگ دوم شویم و به سه امتیاز بازی فردا نیاز حیاتی داریم.»

آلگری در مورد وضعیت بازیکنان یووه گفت:« فردا پرین بازی می‌کند. شرایط برمر خوب است و رابیو مانند سایر بازیکنانی که بازی کردند، ریکاوری کرده و مطمئناً فردا در دسترس خواهد بود. بازی فردا مهم‌ترین بازی است و ما فقط به آن فکر می‌کنیم.»

1874230

پیشرفت وضعیت بدنی پوگبا: «او رفته رفته بهتر می‌شود و می‌تواند به تدریج وارد ترکیب شود. پل 25 دقیقه خوب را برابر سویا داشت. وقتی به محوطه جریمه حریف نزدیک می‌شود، او فوق‌العاده کار می‌کند. پل باید بیشتر بازی کند تا شرایط بدنی و ذهنی‌اش نیز بهتر شود. مهم این است که او الان در دسترس است. بازی کردن هر سه روز یک‌بار برای ریکاوری او دشوار است.»

گل تساوی فده گاتی امیدهای یووه در نیمه نهایی لیگ اروپا را زنده نگه داشت. پنجشنبه پیش رو بازی برگشت یووه برابر سویا خواهد بود. آلگری در این رابطه گفت: «تا قبل از گل سویا، تیم من با برنامه و خوب بازی می‌کرد. خطر از دست رفتن بازی و دریافت گل‌های دیگر وجود داشت اما بچه‌ها نیمه دوم خوبی را پشت سر گذاشتند. معتقدم در نهایت مستحق تساوی بودیم و با اطمینان به بازی برگشت خواهیم رفت. ما می‌خواهیم فینالیست شویم.»

دیدگاه‌ها