کد خبر : 1937239 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 16:49 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

مورد عجیب باشگاه فرانسوی: مدیریت از نیکاراگوئه!

رئیس باشگاه آژاکسیو که کمترین بودجه را در لیگ یک دارد، از نیکاراگوئه تیم خود را هدایت می‌کند.

مورد عجیب باشگاه فرانسوی: مدیریت از نیکاراگوئه!

به گزارش "ورزش سه"، آژاکسیو که امشب با پاری‌سن‌ژرمن بازی دارد، از سقوط خود به دسته پایین‌تر مطمئن است و در حالی که چهار بازی تا پایان فصل مانده، یازده امتیاز از اوسر که بالای منطقه سقوط نشسته، کمتر دارد. در حالی که امشب تکلیف سقوط آنها نهایی می‌شود، آلن اورسینی، رئیس باشگاه، بازی را از 9 هزار و پانصد کیلومتر دورتر و از آمریکای جنوبی تماشا می‌کند.

رهبر سابق ناسیونالیست‌های فرانسه در گفت‌وگو با روزنامه لو پاریزین توضیح داد که «به دلایل شخصی و حرفه‌ای» در ماناگوآ در قلب نیکاراگوئه زندگی می‌کند. او در سال 2008 به فرانسه برگشت تا ریاست باشگاه را در دست بگیرد و همان سال هدف ترور قرار گرفت.

در سال 2022 و بعد از بازگشت باشگاه به لیگ یک، اورسینی که به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می‌کرد، دوباره رئیس باشگاه شد. او در مجموع 31 سال در آژاکسیو بوده است.

1874876

رئیس باشگاه آژاکسیو تاکید کرد، با اولیویه پانتالونی، مربی و یوهان کاوالی، هماهنگ کننده ورزشی باشگاه در تماس دائمی است و سالی پنج یا شش بار به فرانسه برمی‌گردد تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرد. البته دور بودن از تیم باعث نشده از هیجان او کاسته شود چرا که «تا حالا چند تا آیپد را موقع تماشای بازی شکسته‌ام.»

اورسینی مثل ژان میشل اولاس، رئیس سابق لیون است که در شبکه‌های اجتماعی با هواداران در تماس است و از وضعیت لیگ یک گلایه می‌کند که باعث شده تیم‌هایی که از شهرهای کوچک می‌آیند، امکان رقابت با بقیه را از دست بدهند: «به نظر من ورزش نباید این طوری باشد، ما تیم کوچکی هستیم و همینطور هم خواهیم ماند... دو یا سه سال دیگر دوباره به لیگ یک صعود می‌کنیم.» اینکه رئیس 69 ساله باشگاه آن زمان همچنان در این سمت هست یا نه را گذر زمان مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها