کد خبر : 1937243 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:12 | 17K بازدید | 5 دیدگاه

عیدی: متاسفانه جدایی مازیار زارع صحت دارد!

مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه‌ای که مردم به فوتبال دارند می‌گوید.

عیدی: متاسفانه جدایی مازیار زارع صحت دارد!

به گزارش ورزش سه، ملوان و مس یک دیدار فوق حساس را با نتیجه تساوی تمام کردند تا کار شاگردان حسین خانی برای بقا به هفته آخر کشیده شود و آخرین بازی خانگی شاگردان مازیار زارع نیز با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

مجید عیدی مدافع ملوان در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به حساسيت اين بازى در طول يك هفته كادر فنى در مورد اين بازى با ما صحبت‌هاي زيادى انجام دادند و همه ديدند ملوان فوتبال با شرافت و به دور از هر گونه حاشيه‌اى را در زمين اجرا كرد. براى گرفتن سه امتياز بازى كاملا همه شرايط مهيا بود اما متاسفانه موقعيت‌هایمان به گل تبديل نشد.

وی ادامه داد: هوادارانمان در آخرین بازی خانگی اين فصل سنگ تمام گذاشتند كاش مي‌شد ٣ امتياز را كسب كرد و به آن‌ها هديه داد كه متاسفانه اين اتفاق رقم نخورد.
این بازیکن در مورد موقعیت‌های متعددی که خودش و هم‌تیمی‌هایش ایجاد کردند گفت: از شروع فصل تا به الان نه ضد فوتبال بازی نکردیم نه به قول امروزی‌ها فوتبال اتوبوسی. به گواه اکثر کارشناسان کادر فنی ما در راس آن آقا مازیار فوتبال هجومی را می‌پسندند و به دفاع‌های کناری خود آزادی عمل می‌دهد. من فقط تاکتیکی که کادر فنی از من می‌خواهد را در زمین اجرا می‌کنم. خیلی انگیزه داشتم در این بازی گل بزنم و یا پاس گل بدهم اما قسمت نشد. مهم موفقیت تیم بزرگ ملوان است و ما هم به عنوان سرباز در خدمت هستیم.

عیدی در مورد شرایط ملوان در اولین سال حضور در لیگ برتر بعد از چندین سال توضیح داد: اگر در بعضی از بازی‌ها دقت و تمرکز بیشتری داشتیم و اگر بعضی از داوری‌ها به ضررمان تمام نمی‌شد می‌توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم. همیشه سال اولی که یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند سخت بوده و خدا را شکر توانستیم این کار مهم را انجام بدهیم هرچند می‌توانستیم رتبه بالاتری کسب کنیم.

1759562

این بازیکن در مورد خبر جدایی زارع از ملوان در پایان فصل گفت: بله متاسفانه اين خبر صحت دارد و خبر خوبي نیست. اميدوارم كه مسئولين هم حمايت كنند و همه در كنار هم براى نام بزرگ ملوان بجنگيم مطمئنا در جايي كه همه در كنار باشند و كمك كنند موفقيت به وجود می‌آید. جا دارد از طرف خودم و اعضا تيم از مهندس پور رشيد كه بي‌منت با تمام سختى‌ها كنار ما و باعث دلخوشى ما بودند و همچنين مديريت تيم اقاى نورى كه همواره در كنار ما بودند و بهترين شرايط را براى ما فراهم كردند تشکر کنم.

وی که سال گذشته در نفت مسجد سلیمان توپ می‌زد در مورد سقوط این تیم گفت: من دو سال در خدمت تيم نفت مسجد سليمان بودم و خيلى بابت اين اتفاقى كه افتاده ناراحتم. مردم شهر مسجدسليمان تمام دلخوشي‌شان تيمشان بود چون واقعا شهرى كه شهر اولين‌هاست و ثروت زيادى دارد از امكانات بهره‌مند نيست و اين ظلم به مردم و تيم نفت مسجد سليمان است. اميدوارم با یک برنامه‌ريزى دقيق سال ديگر شاهد حضور مجدد تيم مردمى نفت مسجدسليمان باشيم. ما براى تثبيت جايگاه خودمان بايد از بازی با آن‌ها امتياز بگيريم و اميدوارم بازى زيبايي را ببينيم.

عیدی در پایان افزود: من یک سال با مردم انزلى زندگى كردم و فهميدم ملوان جزئي از زندگی آن‌ها است. اين فصل با تمام فراز نشيب‌هايي كه وجود داشت تمام شد و مطمئن باشيد فصل جديد خيلى سخت‌تر خواهد شد. تمام مسئولين شهرى و استانى بايد به اين تيم کمک كنند زیرا ملوان  تنها نماينده استان گيلان در ليگ برتر هست. خيلى از شهرها آرزویشان است كه در اين شرايط باشند و فوتبال يك پديده فوق‌العاده است كه شور و نشاط را به این شهر تزريق مي‌كند.

دیدگاه‌ها