کد خبر : 1937249 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:28 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمک بزرگ دولت ولز به باشگاه هالیوودی

رایان رینولدز و راب مک‌النی، دو ستاره هالیوود و مالکان باشگاه رکسهام 17 میلیون پوند از دولت ولز کمک مالی دریافت خواهند کرد.

کمک بزرگ دولت ولز به باشگاه هالیوودی

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز و راب مک‌النی باشگاه رکسهام را در ازای تنها دو میلیون پوند در سال 2020 خریدند اما توانستند به این تیم کمک کنند پس از 15 سال دوری، ماه گذشته با قهرمانی در لیگ ملی، دوباره به لیگ حرفه‌ای فوتبال انگلیس برگردد و وارد دسته چهارم شود.

اکنون دولت ولز به آنها رقم کلانی کمک می‌کند تا ورزشگاه تیم را نوسازی کرده و گنجایش آن را افزایش دهند. سایت تایمز نوشت، قرار است 17 میلیون پوند به این مالکان هالیوودی کمک شود تا ظرفیت ورزشگاه «ریس کورس گراند» را از 10 هزار و پانصد نفر به حدود شانزده هزار نفر افزایش دهند. 
ریس کورس گراند بیش از یک قرن است که زمین بازی تیم رکسهام به شمار می‌رود.

1874900

دولت ولز امیدوار است با ترمیم و افزایش گنجاش ورزشگاه، در آینده بتواند بعضی از بازی‌های تیم ملی ولز را در آن برگزار کند. بازی ماه اکتبر برابر جبل‌الطارق اولین بازی ولز در ریس کورس گراند بعد از پانزده سال خواهد بود.

نوسازی ورزشگاه خبر خوبی برای تیم رکسهام است که از فصل آینده برای اولین بار از سال 2008 می‌تواند در لیگ دو بازی کند.

البته همه چیز طبق میل رکسهام پیش نمی‌رود و تلاش مک‌النی برای بیرون آوردن گرت بیل از دوران بازنشستگی و بازی گرفتن از او در تیم با شکست روبه‌رو شده است. جاناتان بارنت، ایجنت قدیمی بیل احتمال بازگشت او را رسما رد کرد: «هیچ انتقالی به رکسهام نخواهد بود. گرت نمی‌خواهد دیگر فوتبال بازی کند.»

دیدگاه‌ها