کد خبر : 1937263 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 18:45 | 45.7K بازدید | 15 دیدگاه

کانسلو فوتبال بازیکن شالکه را تمام کرد! (عکس)

ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ، در اوایل نیمه دوم دیدار با شالکه با یک حرکت تکنیکی استثنایی پایه‌گذار گل سوم باواریایی‌ها شد.

کانسلو فوتبال بازیکن شالکه را تمام کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از دقایقی پیش در خانه خود آلیانز آرنا و در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا به مصاف شالکه رفته است. باواریایی‌ها که در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا هستند بعد از بازی امروز خود مقابل شالکه تا پایان فصل دو بازی دیگر در پیش خواهند داشت. نزدیک بودن امتیاز بایرن با دورتموند باعث شده سه بازی پایانی فصل برای تیم توماس توخل اهمیتی بسیار زیاد داشته باشد.

شاگردان توخل بازی را در آلیانز آرنا طوفانی آغاز کردند و توماس مولر که بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی برگشته بود در دقیقه 21 اولین گل تیمش را به ثمر رساند. هشت دقیقه بعد کیمیش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا در سی دقیقه اول بایرن با اختلاف دو گل پیش بیفتد. نیمه اول با برتری دو گله شاگردان توخل به پایان رسید.

اما در دقایق اولیه نیمه دوم بایرن با یک حرکت تکنیکی استثنایی از سوی ژوائو کانسلو و ضربه تمام‌کننده سرژ گنابری به گل سوم رسید تا نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کند.

در دقیقه 50 بایرن در نیمه زمین توپ را از حریف گرفت و یک حمله را آغاز کرد. وقتی توپ در سمت چپ و در کنار خط طولی به ستاره پرتغالی بایرن رسید کانسلو حرکتی تکنیکی انجام داد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

1874926
1874927
1874928
1874930

دفاع چپ پرتغالی بایرن که کارامان، بازیکن شالکه، را مقابل خود می‌دید با تکنیکی استثنایی دو بار با سر توپ زدن او را محو کرد تا کارامان در نهایت نقش زمین شود. کانسلو که حالا مزاحمی نداشت توپ را برای گنابری ارسال کرد تا این مهاجم بایرن با شوتی از درون محوطه جریمه دروازه شالکه را باز کند.

1874929

دیدگاه‌ها